Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet één iemand misschien een soortgelijke service als 'Chris Helpt'. Ik heb al wat op Google gekeken, maar kon niks vinden. Ik hen namelijk problemen met mijn Xbox 360; Ik moest ports forwarden. Ik heb Ziggo er al over gebeld maar die verwezen mij dus naar Chris Helpt omdat zij zelf vanuit hun positie weinig konden doen.

Bedankt alvast!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01
Ja vraag en aanbod hier op Tweakers. Als je daar een ad plaatst is er vast wel iemand in de buurt die je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.Maarten schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:31:
Ja vraag en aanbod hier op Tweakers. Als je daar een ad plaatst is er vast wel iemand in de buurt die je kan helpen.
Hoe bedoel je ad plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:01
Je kunt een gevraagd advertentie plaatsen hier op Tweakers. Daarin kun je aangeven dat je een dienst zoekt. Dan kun je opgeven dat je iemand zoekt om je te helpen met het forwarden van poorten.

Je kunt ook een topic maken in Netwerken en daar je probleem duidelijk omschrijven. Let ook op het geven van de types van de gebruikte apparaten.

Of je neemt contact op met studentaanhuis oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:48
Een advertentie met je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:22

MsG

Forumzwerver

Marktplaats Diensten
Student aan huis
Tweakers-leden via Vraag & Aanbod (https://tweakers.net/aanbod/#highlightCat:892)

Er zijn legio IT-diensten die bij je langskomen. Zelfs de computerboer kan het doen op afspraak tegen betaling.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:18

defiant

Moderator General Chat
Zoals andere posters hebben aangegeven is Tweakers Vraag & Aanbod de juist plek voor jouw vraag. Maar aangezien dit niet de juiste plek is voor deze vraag sluit ik dit topic.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.