[FP] Categoriebrowser

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
De in plan: Categoriebrowser op frontpage - Development-iteratie #101 geïntroduceerde Categoriebrowser is een mooie toevoeging. Maar ik heb daar nog een aantal suggesties / verbeterpunten voor:
  1. Is het niet logischer om die knop ook weer te geven als je een nieuwsbericht / review leest. De plek langs de zoekknop is daar namelijk ook gewoon leeg.
  2. Hetzelfde als punt 1 geldt eigenlijk voor het forum / topics.
  3. Is het niet mooier als je in de categoriebrowser meteen het juiste product kan vinden. Dus nadat je een categorie hebt geselecteerd je nog een laag dieper kan en meteen een product kan selecteren. Ik kies bijvoorbeeld 'Smartphones' en kan dan meteen door naar de 'OnePlus 3T'
  4. Indien punt 3 niet kan, vind ik de functie nogal beperkt. Het scheelt nu namelijk maar één klik of ik nu druk op de 'Vind een product' en dan naar categorie ga of druk op 'Pricewatch' en dan categorie selecteer. In feite maakt het niet zoveel uit. Verder staan er natuurlijk al knoppen naar veelgebruikte categorieën op de FP.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 28-02-2017 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

rens-br schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 12:09:
De in plan: Categoriebrowser op frontpage - Development-iteratie #101 geïntroduceerde Categoriebrowser is een mooie toevoeging. Maar ik heb daar nog een aantal suggesties / verbeterpunten voor:

[list=1]
• Is het niet logischer om die knop ook weer te geven als je een nieuwsbericht / review leest. De plek langs de zoekknop is daar namelijk ook gewoon leeg.
• Hetzelfde als punt 1 geldt eigenlijk voor het forum / topics.
Dat is uiteindelijk ook de bedoeling als de categoriebrowser op de frontpage een succes is.
• Is het niet mooier als je in de categoriebrowser meteen het juiste product kan vinden. Dus nadat je een categorie hebt geselecteerd je nog een laag dieper kan en meteen een product kan selecteren. Ik kies bijvoorbeeld 'Smartphones' en kan dan meteen door naar de 'OnePlus 3T'
Als je een specifiek product wil opzoeken kun je de zoekfunctie gebruiken en daar de productnaam invullen. Veel categorieën hebben honderden of duizenden producten. Om er een zinvolle selectie in te maken heb je een zoekfunctie of filter nodig. Als we dat allemaal in de categoriebrowser willen stoppen blazen we de functionaliteit nogal op en is er veel meer ruimt nodig.
• Indien punt 3 niet kan, vind ik de functie nogal beperkt. Het scheelt nu namelijk maar één klik of ik nu druk op de 'Vind een product' en dan naar categorie ga of druk op 'Pricewatch' en dan categorie selecteer. In feite maakt het niet zoveel uit. Verder staan er natuurlijk al knoppen naar veelgebruikte categorieën op de FP.
[/list]
Het scheel een page load en maakt de categorieën toegankelijker voor gebruikers die de Pricewatch niet kennen. Het zou wel mooier zijn als de categoriebrowser en de populaire categorieën op de FP uiteindelijk geïntegreerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
@Femme, bedankt voor je reactie. Het is gewoon nog even afwachten dus wat deze extra functie gaat brengen.