Beste mede tweakers,
Vorige week heb ik mijn pc opgeschoond. Sinds dien loopt mijn pc constant vast. Ik zal het probleem zo duidelijk mogelijk proberen te schetsen.
Opstarten gaat normaal. Ongeveer tussen de 5 en 20 minuten freezed alles op het scherm, enkel de cursor is nog te bewegen. De enige mogelijkheid is een force restart. Dit is inmiddels meerdere keren gebeurd, tijdens het gamen, het browsen en met enkel het bureaublad open.
Vervolgens heb ik bij het opstarten van de pc al een paar keer gehad dat deze opstart met een bluescreen code 0xc000000f. Als ik na de bluescreen mijn pc opnieuw opstart en direct naar de bios ga is bij de boot opties mijn ssd verdwenen. Het rare is dat ik deze vervolgens wel weer kan selecteren. Normaal opstarten is daarna weer mogelijk.
Inmiddels heb ik al 2 keer windows herstel toegepast helaas mocht dit niet baten.
Mijn pc bevat de volgende hardware
• Evga superclocked gtx 1070
• Intel Core™ i5-3570K
• Asrock GH24NS70, B75 Pro3
• Hard disk ST2000DM001
• Geheugen , 8 GB DDR3-1600 ( type weet ik even niet)
• Voeding be quiet! Pure Power L8 630W CM
• SSD( waar windows opstaat) Samsung evo 850
• Besturingssysteem windows 10 professional
Iemand misschien een idee waar het probleem zou kunnen liggen ?
Alvast bedankt voor het mee denken !!
Vorige week heb ik mijn pc opgeschoond. Sinds dien loopt mijn pc constant vast. Ik zal het probleem zo duidelijk mogelijk proberen te schetsen.
Opstarten gaat normaal. Ongeveer tussen de 5 en 20 minuten freezed alles op het scherm, enkel de cursor is nog te bewegen. De enige mogelijkheid is een force restart. Dit is inmiddels meerdere keren gebeurd, tijdens het gamen, het browsen en met enkel het bureaublad open.
Vervolgens heb ik bij het opstarten van de pc al een paar keer gehad dat deze opstart met een bluescreen code 0xc000000f. Als ik na de bluescreen mijn pc opnieuw opstart en direct naar de bios ga is bij de boot opties mijn ssd verdwenen. Het rare is dat ik deze vervolgens wel weer kan selecteren. Normaal opstarten is daarna weer mogelijk.
Inmiddels heb ik al 2 keer windows herstel toegepast helaas mocht dit niet baten.
Mijn pc bevat de volgende hardware
• Evga superclocked gtx 1070
• Intel Core™ i5-3570K
• Asrock GH24NS70, B75 Pro3
• Hard disk ST2000DM001
• Geheugen , 8 GB DDR3-1600 ( type weet ik even niet)
• Voeding be quiet! Pure Power L8 630W CM
• SSD( waar windows opstaat) Samsung evo 850
• Besturingssysteem windows 10 professional
Iemand misschien een idee waar het probleem zou kunnen liggen ?
Alvast bedankt voor het mee denken !!