Al zeg ik t zelf, uit het onderwerp moet te komen zijn... Ik betwijfel trouwens dat het niet mogelijk is, anders ook niet dit berigje
Ik heb hier dus op mijn werk een RedHat6.2 systeem uitgerust met Kernel versie 2.4.5 en Sendmail v8.11.0, (level 9 config file format). Deze is afgeschermd van de buitenwereld door een RH6.2 doos, uitgerust met Kernel 2.2.19 (ipchains).
Nu was het mij wel opgevallen dat als ik bij mij thuis aangaf in OLX (sorriew, maar met prima virusscanner
) "Leave Mail on Server" dat dat niet werkte. Ik krijg ze in de eerste plaats vervolgens niet meer binnen op mijn Eudora client op werk, maar even nachecken op de server zelf leerde me dat de lokale mailbox aldaar ook leeg was.
Outlook Express probleempje zou je denken (tenminste, dat denk ik wel vaker
, het werkt onder windows helaas wel het prettigste), en ik vond het dan ook geen groot probleem tot een collega van me een nieuwe werkplek kreeg naast haar bestaande (allebei eudora) en op beiden alle e-mails binnen wil krijgen. Continue forwarden en Eudora aan/uitzetten is niet handig, en het op de server achterlaten van de e-mails lijkt nog steeds echt voor geen meter te werken.
Iemand een ideetje of dit een bekend probleem is, of dit op te lossen is en zo ja::: *hoe?*
Ik ga er vooralsnog wel vanuit dat het een mailserver probleempje is, maar t is me niet helemaal duidelijk of ik het beste naar de sendmail configuratie kan kijken of naar de pop-configuratie (zo het laatste::: *waar?*
).
Ik heb hier dus op mijn werk een RedHat6.2 systeem uitgerust met Kernel versie 2.4.5 en Sendmail v8.11.0, (level 9 config file format). Deze is afgeschermd van de buitenwereld door een RH6.2 doos, uitgerust met Kernel 2.2.19 (ipchains).
Nu was het mij wel opgevallen dat als ik bij mij thuis aangaf in OLX (sorriew, maar met prima virusscanner
Outlook Express probleempje zou je denken (tenminste, dat denk ik wel vaker
Iemand een ideetje of dit een bekend probleem is, of dit op te lossen is en zo ja::: *hoe?*
Ik ga er vooralsnog wel vanuit dat het een mailserver probleempje is, maar t is me niet helemaal duidelijk of ik het beste naar de sendmail configuratie kan kijken of naar de pop-configuratie (zo het laatste::: *waar?*