Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 891081

Topicstarter
Mijn vraag
Als ik met mijn Motorola Moto G3 een whatsapp telefoongesprek voer en gelijktijdig tekst typ binnen via het "toetsenbord" dan krijgt de persoon waar ik het gesprek mee voer constant hinderlijke toetstonen te horen bij elk karakter dat ik intoets. :? Zelf hoor ik geen toetsaanslagen maar de andere kant dus wel.Het vreemde is dat ik hier voorheen bij mijn Samsung Galaxy S4 mini nooit last van heb gehad

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een Motorola Moto G3 3rd gen
Android versie 6.0.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via de telefoon instellingen toetstonen uit te zetten.
Dat lukt wel "aan mijn zijde" maar de gene waar ik een gesprek mee voer blijft de toetsaanslagen horen wat bijzonder hinderlijk is. 8)7

Heeft iemand een suggestie hoe dit opgelost zou kunnen worden? Zou ik erg mee geholpen zijn _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Dat is erg bijzonder. Ik had wel verwacht dat de onderstaande stap het zou oplossen. Heb je ook al geprobeerd het toets geluid juist aan te zetten en heb je dit probleem ook in stille modus / trillen?
Anoniem: 891081 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 10:33:
Via de telefoon instellingen toetstonen uit te zetten.
Dat lukt wel "aan mijn zijde" maar de gene waar ik een gesprek mee voer blijft de toetsaanslagen horen wat bijzonder hinderlijk is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb er over gedacht om het eerst eens aan te zetten en te kijken of dat anders is... Maar nog niet gedaan omdat het "onlogisch" voelde...
Maar kan natuurlijk geen kwaad om eens te proberen.
Het probleem doet zich inderdaad ook in de stille modus voor.
Ik ga het eens proberen met de toetstonen "aan".
zien wat er dan gebeurt.
Wordt vervolgd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 891081 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 15:47:
Ik heb er over gedacht om het eerst eens aan te zetten en te kijken of dat anders is... Maar nog niet gedaan omdat het "onlogisch" voelde...
Dat ben ik zeker met je eens. Maar dat iemand anders de toetsen hoort is ook onlogisch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inmiddels getest... helaas en ook na het tijdens het gesprek aanpassen van de toetstonen blijven de toetstonen bij de andere whatsapp gesprekspartner hoorbaar... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Laatst online: 22:36
Gebruik je het standaard toetsenbord? Je zou eens kunnen proberen of het met een ander toetsenbord ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Knielen schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 19:15:
Gebruik je het standaard toetsenbord? Je zou eens kunnen proberen of het met een ander toetsenbord ook zo is.
Het zal waarschijnlijk om het T9 toetsenbord gaan dat bij de Dialer zit, dus ik verwacht dat een andere toetsenbord niet veel zal doen. Maar nu je mij toch op het idee van een andere app brengt, misschien is een andere Dialer wel een oplossing.
Pagina: 1