Mijn vraag
Als ik met mijn Motorola Moto G3 een whatsapp telefoongesprek voer en gelijktijdig tekst typ binnen via het "toetsenbord" dan krijgt de persoon waar ik het gesprek mee voer constant hinderlijke toetstonen te horen bij elk karakter dat ik intoets.
Zelf hoor ik geen toetsaanslagen maar de andere kant dus wel.Het vreemde is dat ik hier voorheen bij mijn Samsung Galaxy S4 mini nooit last van heb gehad
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een Motorola Moto G3 3rd gen
Android versie 6.0.1
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via de telefoon instellingen toetstonen uit te zetten.
Dat lukt wel "aan mijn zijde" maar de gene waar ik een gesprek mee voer blijft de toetsaanslagen horen wat bijzonder hinderlijk is.
Heeft iemand een suggestie hoe dit opgelost zou kunnen worden? Zou ik erg mee geholpen zijn
Als ik met mijn Motorola Moto G3 een whatsapp telefoongesprek voer en gelijktijdig tekst typ binnen via het "toetsenbord" dan krijgt de persoon waar ik het gesprek mee voer constant hinderlijke toetstonen te horen bij elk karakter dat ik intoets.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een Motorola Moto G3 3rd gen
Android versie 6.0.1
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Via de telefoon instellingen toetstonen uit te zetten.
Dat lukt wel "aan mijn zijde" maar de gene waar ik een gesprek mee voer blijft de toetsaanslagen horen wat bijzonder hinderlijk is.

Heeft iemand een suggestie hoe dit opgelost zou kunnen worden? Zou ik erg mee geholpen zijn