Op dit moment ben ik bezig om een eigen bedrijf op te zetten binnen de financiële dienstverlening. Ondertussen probeer ik mij te oriënteren wat ik het beste kan gaan aanschaffen: laptop of een desktop.
Veel kennis van hardware heb ik niet maar ben tot de volgende conclusie gekomen:
Het lijk mij handiger om voor een laptop te kiezen omdat ik deze naar mijn zakelijke afspraken kan mee nemen en tevens flexibel ben kwa werkplek. Als ik dan op mijn kantoor kom kan ik deze koppelen aan een dockingstation en heb dan een volwaardig desktop opstelling. Mocht ik dit mis hebben hoor ik dat graag van jullie.
Mijn idee is om volgende aan te schaffen:
- Laptop
- Dockingstation
- Twee schermen (21+ inch)
- Printer
- Scanner met automatisch invoer
Zelf heb ik naar een HP opstelling gekeken en laten we eerlijk zijn, je komt al snel in het duurste segment vandaar dat ik op zoek ben naar goed advies. Kan iemand mij hierin adviseren? Mijn budget is €2000.
De werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden:
- E-mail verwerking (outlook)
- Officepakket (word, excel)
- Internet
- Meeste software pakketten waar ik gebruiken van zal maken zijn webapplicaties
Alvast bedankt voor al jullie advies.
Veel kennis van hardware heb ik niet maar ben tot de volgende conclusie gekomen:
Het lijk mij handiger om voor een laptop te kiezen omdat ik deze naar mijn zakelijke afspraken kan mee nemen en tevens flexibel ben kwa werkplek. Als ik dan op mijn kantoor kom kan ik deze koppelen aan een dockingstation en heb dan een volwaardig desktop opstelling. Mocht ik dit mis hebben hoor ik dat graag van jullie.
Mijn idee is om volgende aan te schaffen:
- Laptop
- Dockingstation
- Twee schermen (21+ inch)
- Printer
- Scanner met automatisch invoer
Zelf heb ik naar een HP opstelling gekeken en laten we eerlijk zijn, je komt al snel in het duurste segment vandaar dat ik op zoek ben naar goed advies. Kan iemand mij hierin adviseren? Mijn budget is €2000.
De werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden:
- E-mail verwerking (outlook)
- Officepakket (word, excel)
- Internet
- Meeste software pakketten waar ik gebruiken van zal maken zijn webapplicaties
Alvast bedankt voor al jullie advies.