Toon posts:

logo verlichting predator g5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik wil mijn verlichting achter op mijn laptop aan hebben, dus de 2 strepen en de logo.

het gaat om de Acer predator g5 793 7058. Deze heb ik nu 2 week en ik wil graag de verlichting achter aan hebben, gewoon omdat ik het cool vindt :)

Ik kan het nergens vinden.

Weet iemand van jullie waar ik dit kan vinden? het gaat niet aan wanneer ik hem opstart en ook niet wanneer ik de back light wijzig van mijn toetsenbord.

Groeten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat maakt dat jij denkt dat die 'aan' kan?

En wat t.f. heeft de backlight van je toetsenbord ermee te maken :o

[ Voor 50% gewijzigd door Room42 op 28-02-2017 01:42 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:33
Om eerlijk te zijn verwacht ik dat je het logo niet ineens verlicht kunt hebben... je bedoeld eigenlijk net zoals apple eerst altijd had met het apple logo? Dat moet dan verlicht worden door de monitor en het is dan een speciaal logotje.

Hoe kom je erbij dat het mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bedoel je dit?

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001354435.jpeg

Is dat misschien iets van de G5-793-77L7, in plaats van de G5-793-7058?
Vaak zie je dan dat dat licht van de backlight komt, dus niet in of uit te schakelen is.

[ Voor 38% gewijzigd door Room42 op 28-02-2017 01:49 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja inderdaad, ik dacht dat elke predator dezelfde verlichting had. Maar ik denk dan dat die van mij dat niet heeft helaas. Heeft ook geen toegevoegde waarde maar vondt het wel cool;)