Het grote 'kleine verbeteringen aan producten in PW'-topic

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Dit topic is bedoelt voor kleine verbeteringen aan producten in de Pricewacht die je niet zelf kan fixen omdat het systeem brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar is het opmerkingenveld voor aan het einde van de product-verbeteren pagina ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Balance schreef op maandag 27 februari 2017 @ 21:34:
Dit topic is bedoelt voor kleine verbeteringen aan producten in de Pricewacht die je niet zelf kan fixen omdat het systeem brak is.
Raven schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 09:35:
Daar is het opmerkingenveld voor aan het einde van de product-verbeteren pagina ;)
Hier heb ik niets aan toe te voegen ;) Een enkel topic van iemand die dat niet weet vind ik niet erg om zo af te handelen, maar van iemand die ons systeem regelmatig gebruikt verwacht ik wel beter ;) Topics worden wel degelijk afgehandeld, sommige dingen blijven wat langer liggen vanwege lagere prio en drukte van onze kant.

Ik heb de barebones bijvoorbeeld nog steeds in mijn ToDolist staan, ik hoop er binnenkort mee te kunnen beginnen.

Hier gaat in ieder geval een slotje op. Ter zijner tijd krijg je vanzelf een reply in je topics.

Dit topic is gesloten.