Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in bezig van een onkyo tx-nr535 receiver. Nu zoek ik goede bijpassende boxen. Ik moet zeggen dat ik nog niet zo heel veel verstand heb van receivers en speakers. Kortom mijn vraag aan jullie is of jullie mij van advies kunnen voorzien om een goede keus te maken.
Is het bijvoorbeeld een idee om op deze receiver te keizen voor alleen 2 goede frontspeakers en verder niks. Of mis ik dan bepaalde geluiden. Alvast bedankt voor jullie hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Advies van onze kant wordt extreem lastig als je de vraag zo breed opzet en zo weinig (lees: geen) eisen stelt. Zonder budget is er al niets zinnigs over te zeggen. Of je bepaalde geluiden mist in een 2.0 set-up ten opzichte van bijvoorbeeld een 5.1 set is ook niet te zeggen aangezien je niet aangeeft wat je aan wilt gaan sluiten. Als je alleen een CD-speler aan gaat sluiten is het gebruik heel anders dan bij een Blu-rayspeler, game console, et cetera.

Overigens kom ik via Google bij speakersets uit als ik zoek op de SKS-HT728 van Onkyo en niet op een receiver.

Tevens is dit topic een aankoopadvies en hoort het topic daardoor in CEA. Ik ga het topic niet verplaatsen maar je vragen het topic daar opnieuw te openen en de template te gebruiken en in te vullen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.