Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasB.
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-04 13:18
Hallo

Ik heb overlaatst een iphone 7+ gekocht online via ebay. Maar toen ik hem aankreeg bleek hierop een icloud activation lock te staan en was hij al gereset. Doordat deze iphone 7+ al gereset was is er geen enkele manier meer voor mij om achter de email te komen van de vorige gebruiker. Weet iemand of hier iets aan te doen is?
het IMEI is 359176070411991

Alvast Bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Helaas, daar is naar mijn weten niets meer aan te doen. Als je via Paypal hebt betaald, heb je aankoopbescherming en kan je dus daar gebruik van maken.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is iets wat de originele eigenaar alleen kan verwijderen. Neem dus contact met hem/haar op, en doorloop de stappen in What to do before selling or giving away your iPhone, iPad, or iPod touch.

Iedere andere manier is het omzeilen van een beveiliging, en daar gaan we je hier op GoT niet mee helpen. Zie ook Het algemeen beleid. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.