Ik zit met een vraag. Ik had het vermoeden dat er een virus op mn laptop staat en aangezien de laptop nog niet heel oud staat en niet veel op staat heb ik besloten om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen om hem direct op te schonen en virus te verwijderen.
Nu heb ik echter de volgende problemen bij opstarten wat ervoor zorgt dat ik mn laptop niet kan gebruiken.
1. Winlogon.exe - toepassingsfout.
Instructie op 0x00007FFB898DB4C0 verwijst naar geheugen op 0x00007FFB898DB4C0. Het geheugen kan niet worden written. Klik op OK als u programma wilt beëindigen.
2. Bij account aanmelden is alleen optie gast en administrator beschikbaar. Bij proberen aanmelden volgende foutmelding:
Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein.
Wie kan helpen?
Nu heb ik echter de volgende problemen bij opstarten wat ervoor zorgt dat ik mn laptop niet kan gebruiken.
1. Winlogon.exe - toepassingsfout.
Instructie op 0x00007FFB898DB4C0 verwijst naar geheugen op 0x00007FFB898DB4C0. Het geheugen kan niet worden written. Klik op OK als u programma wilt beëindigen.
2. Bij account aanmelden is alleen optie gast en administrator beschikbaar. Bij proberen aanmelden volgende foutmelding:
Het opgegeven domein bestaat niet of kan geen contact maken met dit domein.
Wie kan helpen?