• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

Lenovo heeft voorafgaande aan de start van het Mobile World Congress de Moto G5 en Moto G5 Plus aangekondigd. Het uiterlijk van de twee metalen toestellen is grotendeels gelijk, op de grootte na. De Moto G5 Plus heeft een 5,2"-scherm, terwijl de G5 een 5"-lcd heeft.

In de duurdere Moto G5 Plus zit een 5,2"-scherm met eveneens 1920x1080 pixels. De soc is de Snapdragon 625-octacore en er is 3GB ram aanwezig met 32GB opslagruimte. De accu heeft een capaciteit van 3000mAh, iets meer de 2800mAh van het reguliere model. De camera maakt gebruik van de Sony IMX362-sensor met een resolutie van 12 megapixels en grote pixels van 1,4μm. De lens heeft een diafragma van f/1.7. De frontcamera heeft een 5-megapixelresolutie en eveneens een f/1.7-lens.

De telefoons draaien op Android 7.0 en hebben Google Assistant aan boord. Beide toestellen hebben een micro-usb-poort, Lenovo voorziet de Moto's niet van usb-c. Er is een vingerafdrukscanner aanwezig aan de voorkant van de telefoons. Lenovo legt veel nadruk op de kwaliteit van de aluminium behuizing van de toestellen. Eerdere modellen in de G-serie hadden een behuizing van kunststof. De G5-modellen zullen verkrijgbaar zijn in een donkergrijze en goudkleurige variant.

Halverwege de lente komt de G5 Plus, die kost 279 euro. Beide toestellen zijn dualsim.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 7.0
CPUQualcomm® Snapdragon™ 625
GPUQualcomm® Adreno 506
RAM3 GB
Interne Opslag32 GB (uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.2, NFC, A-GPS, Glonass 2,4, 5 GHz b/g/n
AansluitingenMicro-USB2.0, 3,5mm
SensorenAccelerometer, Fingerprint reader, Proximity, Gyroscope, Ambient Light
Scherm5,2" Full-HD LCD-scherm, GG3
Back Camera12MP, PDAF, F/1.7, dubbele Ledflitser
Front Camera5MP, F/2.2, schermflits
Accu3000 mAh (Met QC)
KleurGrijs, Goud
Afmetingen150,2 x 74 x 9,7 mm
Gewicht155 g
Prijs279 euro
BijzonderhedenWater repellent coating for added water resistance
Release Datumlente 2017

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.027-02-2017Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

• Tazzios
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:23
De Mediamarkt vermeld: 'Online verkrijgbaar vanaf 15-4-17'

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-11 08:32
Het lijkt erop dat mijn toestel 12-april wordt afgeleverd.

There is no such thing as too much coriander.

• Robino
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:56
Pinin schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:29:
Het lijkt erop dat mijn toestel 12-april wordt afgeleverd.
Waar heb je hem besteld?

• Pinin
Bol, ik had nog wat kortingdingen

• FraXon
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 06-12 15:58
Vervelend, gisteren stond de G5 Plus op 'voorraad' bij Mobiel.nl en had hem daarom daar besteld. Nu krijg ik bericht dat ze de telefoon pas begin april verwachten.

• Robino
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 16:56
Coolblue verwacht hem 21 april op voorraad te hebben.

• _Vincent_
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Bol.com geeft op hun website aan: Beschikbaar op 15-04-2017 Bronlinkje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14:38

The Eagle

I wear my sunglasses at night

* The Eagle dit topic in de gaten houdt
Had hem de 21e al willen bestellen tot ik tot de conclusie kwam dat ik een maand te vroeg was :+
Nu ook Moto G (2015 meen ik). Prima toestel maar te traag voor mij. Dus dan maar meteen goed :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jeroenneman
  • Laatst online: 18:11

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Toch raar dat ze blijkbaar allemaal een andere levertijd opgeven.

Weinig redenen waarom de Mediamarkt hem een week eerder kan voeren dan Coolblue.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hmzz Inderdaad als Bol hem al de 15 kan leveren, dan overweeg ik hem ook daar te halen.

Misschien eens een mailtje aan wagen naar Coolblue.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• D.Danio
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 22-11 08:55
De gold versie is ook een verhaal apart. Bol.com levert hem 11-05, mediamarkt 15-4 en CB 21-04.
MM heb ik niet zo'n vertrouwen in eerlijk gezegd. Bol.com heeft mijn bestelling al geannuleerd (en twee dagen later mag ik hem opnieuw bestellen). CB dan maar doen?

• Pinin
Ik denk dat ze alle 3 hem op dezelfde dag krijgen, en dat het pas 1 dag van te voren een definitieve dag wordt.

• D.Danio
Hmm.. hoop niet de 11e pas. :-/

[Voor 3% gewijzigd door D.Danio op 05-04-2017 14:39]

• Luca
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:34
https://www.pdashop.nl/pr...a-moto-g5-plus-grijs.html

Coolblue lijkt hem al te hebben. Die gaan we dus aanschaffen zodat ik hem kaan gaan reviewen en hem ook even naast de Moto G5 kan leggen. :) Ik vond Mediamarkt al vlot, maar Coolblue kan hem eerder leveren dan ze zelf dachten.

[Voor 16% gewijzigd door Luca op 06-04-2017 17:11]

• Jeroenneman
  • Laatst online: 18:11

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Hmm, ben aan het twijfelen wat ik zal doen.

Een losse Moto G5 Plus á 279 euro

Een abbonement bij Ben of HollandsNieuwe waardoor je zo'n 50 euro korting krijgt.
Nu betaal ik bij Tele2 zo'n 12 euro voor 1GB 3G, maar wel onbeperkt buiten de bundel.
Ben en Hollandsnieuwe kan ik allebei voor dezelfde prijs 2GB 4G krijgen + korting op de Moto, maar dan ben je wel flink aan de kosten als je buiten de bundel gaat....

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• De Ingenieur
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 06-12 20:19
Heb hem zojuist bij Coolblue besteld. Ik zou hem morgen op kunnen halen. Ik had liever de eerste reviews van de Nederlandse versie afgewacht, maar aangezien mijn Moto G 2013 sinds deze week geen/sporadisch netwerk heeft toch gelijk maar gekocht. Ik ben benieuwd!

• devino
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06-12 18:55

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

MM heeft deze ook in een paar winkels al op voorraad zie ik, vanuit het werk maar even langs rijden (als jullie me niet allemaal voor zijn geweest :+

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

• D.Danio
Gold besteld bij CB. Moet helaas nog even wachten. Ben benieuwd naar de reviews als jullie hem hebben!
8) !

• Tazzios
devino schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:08:
MM heeft deze ook in een paar winkels al op voorraad zie ik, vanuit het werk maar even langs rijden (als jullie me niet allemaal voor zijn geweest :+
Mediamarkt rotterdam centrum heeft er nu nog maar 5 over. >:)
Vergis je niet met de general mobile 5 plus die er naast staan. ;)

• devino
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 06-12 18:55

devino

Hoogspanning of Hoge spanning?

Mm Alexandrium nog maar 3 ;)

De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk

• Pinin
Vandaag geleverd door Bol.com
FF testen 1e indruk > NICE !

• D.Danio
Goud wordt vandaag geleverd door CB!

• Venom2005
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 30-11 13:40
Gisteren besteld via belsimpel, krijg nu ineens een mail dat de verwachte leverdatum 27 mei is :( Iemand anders hier ook last van?

• D.Danio
Denk dat ze overal al 'op' zijn. CB had hem ook niet meer op voorraad en de leverdatum is onbekend. Grote kans dus dat 27 mei van Belsimpel misschien een gok is.

• mrtnvnl
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21-11 20:40
Zelfde als venom2000. Afgelopen vrijdag besteld bij Belsimpel (volgens website levertijd 2-4 werkdagen). Zaterdag een mail met levertijd 27 mei. Gebeld, zou foutje kunnen zijn zeiden ze. Daarna stond maandag de levertijd op de Belsimpel site ook even op eind mei. Gisteren had belsimpel hem aan het eind van de dag weer op voorraad. In mijn orderstatus stond ineens een track and trace, morgen wordt hij afgeleverd.

Martin

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Prijs zakt langzaam.
Iemand enig idee hoe lang zoiets doorgaat en of er nog wat grotere stappen gemaakt worden binnenkort? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pieter van Ras
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 25-10 19:17
Echt snel gaat het inderdaad niet, maar misschien kunnen we dat ook niet verwachten bij zo'n budgettelefoon. Tweakers heeft ondertussen ook onderscheid gemaakt tussen de dual-sim en single sim zie ik.

Verder is Centralpoint uit de Pricewatch verdwenen? Enkele dagen terug stond hij er nog bij, als goedkoopste. Hij is ondertussen nog steeds de goedkoopste (€259, single sim) die ik kan vinden, maar niet meer te zien in de Pricewatch..

https://www.centralpoint....-sm4454ac3w6-num-6997617/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Zie bij centralpoint betalings opties waarvan ik het bestaan nog niet eens afwist :)
Wel handig omdat ik wat cash voor mn verjaardag heb gehad en dat je dan via zo'n giftcard niet afhankelijk bent van de mm :+

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:14
Het valt mij ook op dat in de pricewatch er twee versies zijn (single en duo sim). Alleen staat het toestel van Coolblue bij de single sim terwijl het een duo sim is volgens de Coolblue website.

Goed opletten wat je koopt dus :)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Pieter van Ras
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 25-10 19:17
Nou een extra simslot is toch een mooie verrassing :p Maar het verklaart wel de relatief hoge prijs bij Coolblue.

Het is sowieso een beetje een zooitje met die G5 Plus dat er zoveel varianten zijn. In Amerika heb je een versie met 4 GB geheugen en 64 GB opslag, Ik denk dat er in Europa veel mensen zijn die daar ook wel oren naar hebben.
En laten we hopen dat al die varianten niet van invloed gaat zijn op het update-beleid..

• Wobcat
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 13:31
hjs schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:05:
Prijs zakt langzaam.
Iemand enig idee hoe lang zoiets doorgaat en of er nog wat grotere stappen gemaakt worden binnenkort? :+
Nu bij de BCC voor €259

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: december 2015
  • Nu online

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Die Belsimpel verkocht wordt is dual SIM. Deze staat in de PW bij de gewone versie. @Zeef Weet jij hoe dit zit?

Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19:08
T.Kreeftmeijer schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:41:
Die Belsimpel verkocht wordt is dual SIM. Deze staat in de PW bij de gewone versie. @Zeef Weet jij hoe dit zit?
Vaak is dat een foutje in de feed van de winkel. Ik zal het doorgeven aan @Glaanie. ;)

• T.Kreeftmeijer
  • Nu online

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

zeef schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:42:
[...]

Vaak is dat een foutje in de feed van de winkel. Ik zal het doorgeven aan @Glaanie. ;)
Dankje ;)

Ik geloof dat ze het zelf niet goed hebben, want alleen in de tekst staat dual SIM, niet bij de specs of titel. Heb hem daar besteld en is inderdaad gewoon de dual SIM versie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

T.Kreeftmeijer schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:49:
[...]

Dankje ;)

Ik geloof dat ze het zelf niet goed hebben, want alleen in de tekst staat dual SIM, niet bij de specs of titel. Heb hem daar besteld en is inderdaad gewoon de dual SIM versie.
@mooijekind11 heeft vanmorgen de SKU/EAN combinaties van de Single en Dual sim aangepast nav een melding. Voor zover wij kunnen zien, staat het bij ons nu goed, maar gaat het bij een paar shops nog fout, waaronder Belsimpel en Mobiel.nl. Hij gaat de importeur contacten om te vragen of wij het bij het juiste eind hebben, waarna er ook aan onze kant actie kan worden ondernomen. Mocht er in de tussentijd iemand zijn die toevallig een datasheet heeft met deze codes erin, houden wij ons aanbevolen :)

• T.Kreeftmeijer
  • Nu online

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

LordSinclair schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:31:
Het valt mij ook op dat in de pricewatch er twee versies zijn (single en duo sim). Alleen staat het toestel van Coolblue bij de single sim terwijl het een duo sim is volgens de Coolblue website.

Goed opletten wat je koopt dus :)
@Glaanie Zo te zien nog bij meer shops.

@rens-br Zijn de posts geplaatst? Ik dacht dat ik bij de ervaringen had gereageerd. Natuurlijk hoort het hier. Foutje van @Wobcat. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Glaanie
  • Laatst online: 17:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

@T.Kreeftmeijer @mooijekind11 heeft inmiddels reactie gehad, het stond wel goed |:( De wijzigingen worden teruggedraaid en na de volgende import gaan we shops die dan nog fout staan blokkeren. In de loop van de middag verwacht ik dat alles weer goed is.

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
offtopic:
@T.Kreeftmeijer de posts heb ik inderdaad verplaatst naar hier :)

• Djeen84
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:06
https://www.amazon.it/dp/...w_r_wa_awdb_4M5rzb8G5AW4V

Voor €238,-. Er staat wel een levertijd van 1-3 maanden maar mijn ervaring is dat dit veel korter is.

Er staat wel Italia tussen haakjes achter ipv EU, weet niet wat daar de gevolgen van zijn.

• T.Kreeftmeijer
  • Nu online

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

@mooijekind11
Zo te zien is het nog niet aangepast. Iets aan de hand? Kan je dat zien? :?
De dual van Belsimpel is nog steeds bij de niet-dual.

• Luca
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:34
Wow, waar zijn alle shops die de G5 Plus leveren gebleven? En die prijzen nu. Say wut?!

• LordSinclair
Danny.G schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 01:46:
Wow, waar zijn alle shops die de G5 Plus leveren gebleven? En die prijzen nu. Say wut?!
Volgens mij zijn alle shops geblokt die hun data niet correct aanleveren (single/duo sim). Want op de Coolblue site staat het toestel nog wel gewoon. Deze was terug te vinden bij de single sim in de pricewatch terwijl het een duo sim is, dus niet correct.

• Canis Lupus
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 06-12 21:41
Pieter van Ras schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:58:
In Amerika heb je een versie met 4 GB geheugen en 64 GB opslag, Ik denk dat er in Europa veel mensen zijn die daar ook wel oren naar hebben.
En laten we hopen dat al die varianten niet van invloed gaat zijn op het update-beleid..
Ik zat daar ook naar te kijken. Zijn er nog bezwaren (behalve garantie) om een US versie te bestellen. Vooral die 64GB opslag (en een kompas i.p.v. NFC) vind ik wel handig.

(Even gekeken, bij Amazon.com komt hij dan op €345 incl. fees)

[Voor 5% gewijzigd door Canis Lupus op 27-06-2017 12:11. Reden: Prijs op Amazon.com]

PSN:CanisLupusNL - About.me - LEGO sets

• Tazzios
LordSinclair schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:20:
[...]

Volgens mij zijn alle shops geblokt die hun data niet correct aanleveren (single/duo sim). Want op de Coolblue site staat het toestel nog wel gewoon. Deze was terug te vinden bij de single sim in de pricewatch terwijl het een duo sim is, dus niet correct.
Het is opgesplitst naar:
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Zilver
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver

Hoewel ik mij afvraag in hoeverre de eerste daadwerkelijk geen dualsim variant leveren.

Heb de 2e nu ook gekoppeld aan het topic

[Voor 3% gewijzigd door Tazzios op 27-06-2017 12:11]

• LordSinclair
Klopt, maar een partij als Coolblue is uit de pricewatch verdwenen terwijl ze het toestel wel verkopen. Deze stond eerst bij single sim maar het was een dual sim. Dus niet correct, dus wordt niet meer getoond.

• KoensSocialL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-11 00:44
Iemand een idee of deze werkt op de Belgische netwerken:

https://www.newegg.com/gl...2E16875209505&ignorebbr=1

Prijs van 221 euro valt goed mee voor G5 Plus met 64gb

K.W.

• Daniel36
  • Nu online

Daniel36

Mr. Positivo himself

https://www.eglobalcentra...2gb-4g-dual-sim-goud.html

Is er iets (mis) met deze aanbieder?

[Voor 194% gewijzigd door Daniel36 op 15-07-2017 07:26]

It is nice to be important, but more important to be nice.

• Aventura
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 06-04 12:29
Dat wil ook ook wel weten.
Ik wil de dual sim variant kopen maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Klik ik via de pricewatch bij dual sim, dan krijg ik bij mobiel. Nl en gsm wijzer op de site de gewone variant te zien. Wat is het nou...

• Aventura
Net bij de mediamarkt besteld met 10‰korting! Voor 239 euro dus. Op de site staat dat het de moto g5 plus is, maar bij de specs, een ook bij de reviews staat dat ie dual sim heeft :) Korting is alleen vandaag nog. Tip dus!!

[Voor 16% gewijzigd door Aventura op 27-07-2017 18:32]

• Davith78
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 14-09 17:32
Ik snap het niet helemaal, waarom is de dualsim 50 euro goedkoper (in de PW) dan de gewone versie? Ik zit erover te denken om de Moto G5 Plus aan te schaffen en dit lijkt een buitenkansje, helemaal met de tip van @Aventura hierboven. Zit er een addertje onder het gras? Of weten de webshops dat de G5S er snel aan zit te komen en proberen ze nog even de winkelvoorraad weg te werken met aantrekkelijke aanbiedingen?

• Schizo007nl
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:46
Davith78 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:44:
Ik snap het niet helemaal, waarom is de dualsim 50 euro goedkoper (in de PW) dan de gewone versie? Ik zit erover te denken om de Moto G5 Plus aan te schaffen en dit lijkt een buitenkansje, helemaal met de tip van @Aventura hierboven. Zit er een addertje onder het gras? Of weten de webshops dat de G5S er snel aan zit te komen en proberen ze nog even de winkelvoorraad weg te werken met aantrekkelijke aanbiedingen?
Is onderdeel van de MerkenMarkt actie bij MM, aanbieding komt ook zaterdag en zondag nog terug ;-)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Davith78
Schizo007nl schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:46:
[...]

Is onderdeel van de MerkenMarkt actie bij MM, aanbieding komt ook zaterdag en zondag nog terug ;-)
Is dat inside information? ;) Zou wel fijn zijn als dat zeker is, dan heb ik wat meer tijd om na te denken.

Btw, ook andere webshops geven ineens korting op de dualsim, dat doet me dus vermoeden dat ze er mischien snel vanaf willen. Of is het een reactie op de aanbieding van MM?

• Schizo007nl
  • Laatst online: 16:46
Davith78 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:51:
[...]

Is dat inside information? ;) Zou wel fijn zijn als dat zeker is, dan heb ik wat meer tijd om na te denken.

Btw, ook andere webshops geven ineens korting op de dualsim, dat doet me dus vermoeden dat ze er mischien snel vanaf willen. Of is het een reactie op de aanbieding van MM?
Ik weet de acties van de hele week ;-) Maar ik denk dat andere winkels inderdaad reageren op de aanbieding van MM, iedereen wil een graantje meepikken van marketingmachine van MM.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Davith78
Schizo007nl schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:53:
[...]

Ik weet de acties van de hele week ;-) Maar ik denk dat andere winkels inderdaad reageren op de aanbieding van MM, iedereen wil een graantje meepikken van marketingmachine van MM.
Thnx!

Heb ik dit weekend nog om na te denken of ik toch nu de G5+ ga kopen, of wachten tot de G5S er is en dan kijken welke specs die krijgt en of de prijs van de G5+ dan wellicht nog verder gaat zakken. Keuzes, keuzes.. :P

• Aventura
Ja, ik heb ook gelezen dat Motorola met nieuwe modellen komt, maar dan is het toch juist prima om te profiteren van de kortingen die je dan op eerdere modellen krijgt? Ik zal vanavond even laten weten of ik écht de dual sim heb gekregen. Het is wel irritant dat zo veel webshops hun productinformatie niet op orde hebben.

• Pinin
Davith78 schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 19:59:
[...]

Thnx!

Heb ik dit weekend nog om na te denken of ik toch nu de G5+ ga kopen, of wachten tot de G5S er is en dan kijken welke specs die krijgt en of de prijs van de G5+ dan wellicht nog verder gaat zakken. Keuzes, keuzes.. :P
Ik zie enkel nadelen aan de S (nog groter) en de G5+ is al niet de kleinste door de grote boven en onder bezels

• rob_erwt
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:09

rob_erwt

What does this button do?

Hmm, ik wil de G5+ dual sim bij de Media markt gaan bestellen (heb nog vouchers), maar als ik de link in de PW lijk ik bij de Media markt bij de single sim uit te komen. Tenminste als ik de specs en product titel mag geloven. De SKU is dan wel weer hetzelfde als bij de dual sim in de PW.

Weet iemand of de MM de dual sim uitlevert? (Ik heb de MM ook al benadert via Twitter, maar wellicht dat iemand hier ervaring heeft.)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• gert_jan
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 05-12 20:51
rob_erwt schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:41:
Hmm, ik wil de G5+ dual sim bij de Media markt gaan bestellen (heb nog vouchers), maar als ik de link in de PW lijk ik bij de Media markt bij de single sim uit te komen. Tenminste als ik de specs en product titel mag geloven. De SKU is dan wel weer hetzelfde als bij de dual sim in de PW.

Weet iemand of de MM de dual sim uitlevert? (Ik heb de MM ook al benadert via Twitter, maar wellicht dat iemand hier ervaring heeft.)
ik heb die van mij bij de MM besteld en dat was gewoon een dualsim

https://www.mediamarkt.nl...-32-gb-grijs-1501349.html

bij de product specs staat ook dualsim

• rob_erwt
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 15:09

rob_erwt

What does this button do?

gert_jan schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:45:
[...]

ik heb die van mij bij de MM besteld en dat was gewoon een dualsim

https://www.mediamarkt.nl...-32-gb-grijs-1501349.html

bij de product specs staat ook dualsim
Ik had ook net een reactie van de MM. Je hebt helemaal gelijk, had er schijnbaar overheen gelezen. :) Bedankt voor je reactie!

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• PinkPanther1970
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2020

• doggy1
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 06-12 12:35
Het vragen naar kortingscodes is niet toegestaan. Verder kun je eens hier kijken: Bol.com kortingscodes/coupons.

[Voor 61% gewijzigd door rens-br op 25-09-2017 15:36]

• doggy1
  • Laatst online: 06-12 12:35
Daar stond niets bruikbaars bij, vandaar.

• kiekeboeboe
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Net een G5+ besteld bij bol voor €229.

• SX-Superfly
  • Laatst online: 17:22
Is er nog ergens een scherpe aanbieding voor de G5+? Bij Bol.com is de telefoon nu (opnieuw) 249 euro.

• zeezuiper
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:17
Bij Amazon kost de plus versie €228 inclusief verzenden.

(Staat trouwens onder de G5 versie, maar als optie kan je de plus selecteren)

• jupiler666
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 31-08-2020
kan iemand mij vertellen waarom de dual sim goedkoper is dan de enkele sim versie??
Nu zag ik met de aanbieding van Bol.com dat het niet meer zoveel scheelt maar ik vroeg het me toch ff af ;)

en nog een vraagje: heeft dat verder geen nadelen dat je een duitse telefoon krijgt als je bij amazon bestelt? Voor 212,- is het nog een mooiere deal :)

[Voor 28% gewijzigd door jupiler666 op 15-11-2017 08:01]

• hjs
  • Niet online
Iemand de G5 Plus als in een black-friday deal gevonden?

Bij belsimpel.nl via Ben iig voor 180,- en met 50% extra data.

• Djeen84
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:06
-las verkeerd-

[Voor 89% gewijzigd door Djeen84 op 23-11-2017 21:06. Reden: Las verkeerde type]

• mrottjers
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 16:24
Bol.com: 211,65 (249 met 15% kassakorting)

• DTwice
  • Laatst online: 04-12 20:24
mrottjers schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 01:06:
Bol.com: 211,65 (249 met 15% kassakorting)
Zo! Dat is een mooi prijsje :9 Direct gekocht voor vrouwlief :P Doe zelf al 2 jaar met de Moto X. Motorola/Lenovo maakt echt fijne toestellen voor een acceptabele prijs _/-\o_

• lenn2l
  • Laatst online: 28-11 12:24
Bij Coolblue in de sale voor €179!

• DTwice
  • Laatst online: 04-12 20:24
Nog beter! Bol geannuleerd hahaha 8)7

• musicfreak
  • Laatst online: 06-12 20:57
Coolblue is tijdelijk uitverkocht, maar Mediamarkt is meegegaan met de prijs van 179 euro en levert hem nog wel. Levertijd is 5-7 dagen. Het was nog even spannend vanochtend want de MM site lag eruit maar zojuist een exemplaar kunnen bemachtigen!

Mijn muziekcollectie op Discogs.

• TheProf82
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18:06
Ik heb die ook net besteld online als verrassing voor mijn vriendin. Erg goede bang-for-buck!!

• musicfreak
Mooi cadeau! De grijze variant is inmiddels ook weer voor 179 euro te koop bij Coolblue. De gouden volgt 'deze week' maar dan ongetwijfeld voor een hoger bedrag. Mediamarkt heeft beide varianten nog online.

• TheProf82
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18:06
Hij is nu alweer 199 bij coolblue zie ik.

• Istrilyin
  • Laatst online: 06-12 17:15
Kreeg een berichtje van MediaMarkt dat 'ie pas in week 49 verwacht opgehaald kan worden, want "er waren veel mensen voor u". Bijna het idee dat die 179 euro een foutje was van Coolblue, en dat bij MediaMarkt iemand dacht "oh dan moeten wij dat ook doen!"... of zo.

• Kroep
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:02
Hoi allen,

Ik heb vandaag mijn Moto G4 in het water laten vallen. Ik ga er van uit dat de telefoon niet meer te repareren is (heb de telefoon nu in de rijst liggen) en ben dus op zoek naar een nieuwe telefoon.

Zo valt mijn oog ook op de Moto G5 plus, maar vind 'm vooralsnog duur voor een Moto telefoon.
Weten jullie waar ik 'm goedkoop kan halen?

Daarnaast: is de releasedate van Moto G6 al bekend?
Als dat kortbij is, is het wellicht verstandiger om te wachten.

Ik hoor graag van jullie.

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
@Kroep ik heb je post even naar het juiste topic verplaatst.

De G5S Plus is eigenlijk de opvolger van G5 Plus, dus wil je een nieuwer toestel zou ik naar die kijken.

Maar wat heb je zelf al gevonden? Het lijkt er nu op dat je de vraag hebt neergeplempt en aan het wachten bent op antwoord.

• Kroep
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:02
De pricewatch geeft aan dat de telefoon nog te koop is via Megekko, voor €269. Dat vind ik behoorlijk duur voor een telefoon die een jaar uit is en waarvan de opvolger binnenkort in de schappen verschijnt.
Op andere fora (met name Engelse/Indiase fora) lees ik dat er consumenten zijn die de telefoon met flinke korting hebben gekocht. Vandaar mijn vraag.

Goede tip trouwens, G5S plus. Het was mij niet bekend dat dat zo werkt. Ik ga mij er verder in verdiepen.

[Voor 13% gewijzigd door Kroep op 11-01-2018 15:12]

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Kroep schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:06:
De pricewatch geeft aan dat de telefoon nog te koop is via Megekko, voor €269.
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver voor 239 euro bij belsimpel? Overigens ben ik het wel eens dat het toestel vrij aan de prijs is voor een toestel van één jaar oud. Maar het is niet duur voor wat je krijgt.

[Voor 16% gewijzigd door rens-br op 11-01-2018 15:24]

• musicfreak
Kroep schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 15:06:
De pricewatch geeft aan dat de telefoon nog te koop is via Megekko, voor €269.
Dat is de pricewatch voor het single SIM model, ik vermoed dat daar de verwarring zit. De dual SIM is goedkoper, zie de link van @rens-br hierboven.

• Hilmo
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 04-04 21:36
Zojuist bij mediamarkt met btw actie voor 202,50 gekocht :) Dacht niet dat het ooit nog goedkoper wordt (black friday achtige acties zullen we wel niet meer krijgen?). Vond dit geen gekke prijs. Geldt op alle smartphones trouwens.

• jiriw
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 07-06 17:13
Net ook gekocht via Mediamarkt, maar ik zit nu hevig na te denken of de G5S Plus niet beter zou zijn. Camera boeit me niet zo heel veel maar 1gb extra werkgeheugen en iets groter scherm is wel prettig. Zijn er nog andere verschillen? De G5S Plus is 4 tientjes duurder (als je de actieprijzen van de Mediamarkt met elkaar vergelijkt)...

• ikke87
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06-12 22:15
Bij coolblue daarstraks 203,85 als ik me niet vergis. Ik wou hem thuis bestellen maar helaas blijft de prijs op 245 EUR.

Iemand link naar mediamarkt of hebben ze het ondertussen ook terug aangepast ?

• Hilmo
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 04-04 21:36
Bij Mediamarkt nog 203. Dat ik hem dan bij de voorverkoop (als lid member) voor een euro goedkoper had, snap ik niet, maar prima, ik klaag niet. Ik zag vanochtend ook bij coolblue hem net zo duur als mediamarkt. Had ik hem liever daar gekocht, recensies van coolblue zijn beter. Maar ach, snel geleverd gekregen. Na twee dagen geleverd gekregen.

Ik ging trouwens net als jiriw twijfelen of ik niet voor die ander moest gaan. Ik had ze eerder al vergeleken, groter scherm vond ik nadeel . De meeste versies die verkocht worden, heb de 3 GB versie, dus niet de 4 GB versie. De camera moet niet eens denderend zijn. Geloof dat het met G5 Plus niet veel uitmaakt. Alleen door de dubbele camera grappige effecten maar daardoor was de camera traag heb ik meermaals gelezen.

• jiriw
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 07-06 17:13
Ik heb de telefoon trouwens gisteren ochtend (wel een beetje erg vroeg voor mijn doen ;) ) binnengekregen dus idd ook bij mij niets aan te merken op de levertijden. Zo te zien is ook de BCC al met prijsaanpassingen bezig. In ieder geval een model van de G5 serie is er nu net zo duur als bij de Mediamarkt... Trouwens, dankje Hilmo voor de extra info. Ik denk dat ik deze houd ;)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee