Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop kopen 750-800

Pagina: 1
Acties:

• OxSniperX
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-11 09:17
Beste mede tweakers.
Ik ben van plan een nieuwe laptop te gaan aanschaffen, Maar ja welke? Zoveel keus.

Ik ga vooral de standaard taken doen. Ik speel af en toe een spelletje zoals minecraft en Skype tegelijk.

Zoals hier boven speel ik minecraft, YouTube video's, Skype en de standaard taken.
Ik wil er graag Windows 10 OS op.
Een i5/i7 zal erg mooi zijn als het in het budget past.
En hoe zit het precies met de video kaart?

Mijn budget ligt tussen de 700-800 euro.
Ik neem mijn laptop weleens mee naar vrienden en familie.

Ik heb goede ervaring met HP en ASUS.

Ik vindt het zelf fijn om een van die merken te hebben maar ik sta altijd open voor ander soorten merken.

Alvast super bedankt! :*)

Verwijderd

I5 6300hq (4c/4t 3.1 turbo en 2.8 alle cores) en 960m (medium settings gamen meestal prima en minecraft is een eitje) is het beste wat je kunt doen in die prijsklasse. Is dat goed genoeg?

17.3": pricewatch: Asus ROG GL752VW-T4494T

15.6": pricewatch: Asus ROG Strix GL553VW-DM059T

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 18:23 ]

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:25
Voor het geen je aangeeft met de laptop te doen voldoet denk ik bijna elke laptop wel.
I7 zou overkill zijn.

Voor studie doeleinden zou ik een 13-14 inch formaat adviseren. Dat is meestal niet zo groot en handzaam mocht je ook veel moeten reizen.
Een ssd maakt het allemaal wel een stukje makkelijker en sneller. Minimaal 8 gb werkgeheugen (mocht 16 in je budget zitten dan kun je dat ook doen).

Kort gezegd:
Ga eens in de pricewatch zoeken op i5, ssd, 13/14 inch, 8 gb ram, full HD scherm.
Denk dat er een leuk lijstje naar voren gaat komen waar je vast en zeker mee uit de voeten kan.
Loop desnoods een keer de mediamarkt in om een kennis te maken met de verschillende merken, bouwkwaliteit etc.

Succes!

...