Win 10 Recycle

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smegie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-05-2023
Max 2 weken geleden een nieuwe laptop aangeschaft. Alles leuk en aardig. Maar ik wil nu win 10 helemaal opnieuw installeren (niet alleen persoonsgegevens wissen). Dan moet ik voor de Remove files and clean drive optie gaan. Alleen wanneer ik de Remove files and clean drive optie aanklik en het begint met wissen krijg ik (na enkele minuten) de melding: "there was a problem resetting your PC".

Dit geldt voor de Alt+f10 en via settings-recovery manier

Nu heb ik wel op internet gezocht, maar ik kom vaak oplossingen als download (een niet windows gerelateerde) programma om dit (mogelijk) te verhelpen. Ik heb zoiets van, ik heb dit laptop pas gekocht en ik mag verwachten dat ik win 10 vlekkeloos opnieuw zou kunnen installeren. Zo niet, dan binnen de windows zelf dit op te lossen is, zonder een programma van derde te downloaden. Is toch 1 van de basis dingen wat windows zou horen te kunnen doen - windows opnieuw 'vers' te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
Je kan een USB stick maken met een windows install erop :)

Link

Dan gewoon booten vanaf die USB stick en opnieuw installeren. Wat betreft je licentie hoef je je geen zorgen te maken (als het goed is). Aangezien deze bij nieuwe laptops meestal in je bios is ingebakken!