Welke dvd speler aopen of delta

Pagina: 1
Acties:

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-04 14:37
Ik ben ok zoek naar een nieuwd dvd speler. Ik heb m'n oog laten vallen op een aopen 12*40 en een delta 12*40.

Hij zal echt worden gebruikt om dvd'd te kijken voor gewone cd-roms heb en hou ik m'n plextor wat is nu een goeie keus.

Ps de prijs van de Aopen (bulk) is 159 piek en van de Delta (retail) 169 piek dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Verwijderd

ik heb zelf een aopen en die bevalt me goed... en duur? nee toch

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 16:32

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Ik heb net een nieuw systeem en dus ook een aopen 12*40, hij loopt als een trein, fijn apparaat!
Koop in iedergeval geen creative pc-dvd!!
Echte rotzooi,
Aopen is goed en snel en ook, jaja, lekker in prijs!!!

Verwijderd

Ik heb de aopen 16*40 nu precies een jaar, en hij bevalt me prima, slot-in spelertje dus extra gemakkelijk :7 !

• jbcyber
ik kan hieruit dus concluderen dat niemand van die delta heeft gehoord of niet. Zo wel zou ik graag jullie reacties horen

• Super_Grover

Super_Grover

Delta,
Nog nooit van gehoord, wil natuurlijk niet zeggen dat die niet goed zijn!
Inderdaad, iemand wel ervaring met Delta?

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Ik heb er wel van gehoord, ik ben ze wel eens tegen gekomen onder de cd-rom spelers. Maar als ik de keus had, zou ik Delta nemen.

Waarom? Ik heb 1 goeie A-open gehad, dat was de 32x cd-rom. Verdere modellen vind ik aardig sloom en niet bepaald goed. Misschien dat ze de DVD-roms wat beter hebben gemaakt, maar persoonlijk ga ik liever voor de onbekende/merkloze cd-rom/DVD-rom. En zoals al gezegd: GEEN CREATIVE! Da's tot nu toe nog de slechtste die ik ben tegen gekomen.

Erg goedkoop, degelijk genoeg en retesnel. Dat is mijn ervaring met 'dat soort' onbekende spelers. Ook de enige spelers die zelfs boven hun specificaties uitkomen! Misschien dat de merken het wat langer uithouden dan de merklozen, maar ik verkoop m'n pc toch wel weer op tijd :Y).

Oh ja, enne, als het toch alleen maar om DVD's te kijken is, dan maakt het niet uit. Sneller dan 2 speed draait een film toch niet.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op woensdag 04 juli 2001 11:43 schreef TerraGuy het volgende:
Oh ja, enne, als het toch alleen maar om DVD's te kijken is, dan maakt het niet uit. Sneller dan 2 speed draait een film toch niet.
Dan kan je dus beter een langzamere (=stillere) nemen :)
Moet je dan wel extra op letten, dat geluid, want niet alle slome spelers zijn stil...

Die Aopen is iig niet stil.

• Super_Grover

Super_Grover

Dat klopt, mijn aopen 12*40 is inderdaad niet de stilste dvd/cd -rom, maar zodra een filmpje aanstaat staat er goed geluid aan en dan hoor je het toch niet! 8-) en voor andere toepassingen heeft meneer JBCYBER al een cdrom dus..... >:)

• jbcyber
Bedankt voor de reacties meer reacties zijn natuurlijk van harte welkom.

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Dan zal ik ook maar ff toevoegen dat ik die A-Open 12x40 heb en het een lekker spelertje vind. Zeker voor 164,-
In mn oude comp zit een Creative DxR2, en die was toen een stuk duurder dacht ik, en die vind ik niet echt beter (eerder andersom).
Die A-Open is trouwens ook standaard regio-vrij!! Lijkt me ook wel een pluspunt. Moet je alleen nog wel regiovrije software hebben....

• ddZ
  • Laatst online: 01-05 22:49

ddZ

Op maandag 09 juli 2001 21:22 schreef keeper het volgende:
Dan zal ik ook maar ff toevoegen dat ik die A-Open 12x40 heb en het een lekker spelertje vind. Zeker voor 164,-
In mn oude comp zit een Creative DxR2, en die was toen een stuk duurder dacht ik, en die vind ik niet echt beter (eerder andersom).
Die A-Open is trouwens ook standaard regio-vrij!! Lijkt me ook wel een pluspunt. Moet je alleen nog wel regiovrije software hebben....
En daar komt nog bij dat de laden van die creative dvd-spelers een beetje een fragiele indruk maken, dat is bij aopen wel anders :)
Pagina: 1