Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb0erman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 14:59
Ik heb momenteel een PS4 en overweeg de overstap naar een PS4 Pro.
Op dit moment heb ik deze 40" Full HD LCD TV. Over een jaartje wil ik upgraden naar 4K UHD ultra deluxe.

Vraag: ga ik met mijn huidige TV enig voordeel merken van de PS4 Pro, of kan ik daarmee beter wachten tot ik ook mijn nieuwe tv heb?

Wat heb ik zelf al gevonden?
Als ik het goed begrijp kan ik in elk geval 60 hz verwachten op HD resolutie bij de Pro. Wil ff checken of dat klopt.

Beste antwoord (via mb0erman op 27-02-2017 15:31)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Is het merkbaar: ja.

Is het het waard: dat is persoonlijk.

Je kan ook even wachten tot je een nieuwe tv hebt, dan is de pro vast voordeliger.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Ik heb zelf een oude Full HD plasma TV staan en ook een PS4 Pro, vooral zodat ik op 60fps kan gamen in veel spellen. Dat, en de verhoogde kwaliteit van het beeld op een dergelijke PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb0erman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 14:59
Thanks Xudonax, dus wel een duidelijk merkbaar verschil voor jou?
Mijn huidige tv is 100 Hz dus stap naar 60 fps moet gemaakt kunnen worden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Is het merkbaar: ja.

Is het het waard: dat is persoonlijk.

Je kan ook even wachten tot je een nieuwe tv hebt, dan is de pro vast voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:14

FeaR

In GoT we trust

Essentie van dit topic gaat over de Playstation 4 versus Playstation 4 Pro en dat hoort niet binnen CEA. Schopje naar Hardware & Spielerij Algemeen aangezien dat forum specifiek voor dit soort vragen is.

Kijk ook eens [PS4] PlayStation 4 - deel 8 door, daar is al heel wat gesproken over de voor- dan wel nadelen van een non-4K TV op een PS4 Pro.

Ik laat het aan mij collega's binnen Spielerij over of dit topic open moet blijven of gesloten moet worden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
mb0erman schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:36:
Thanks Xudonax, dus wel een duidelijk merkbaar verschil voor jou?
Mijn huidige tv is 100 Hz dus stap naar 60 fps moet gemaakt kunnen worden.
Ik heb momenteel nog weinig games met PS4 Pro optimalisatie, ik ben vooral aan het wachten op Horizon Zero Dawn die ik hopelijk morgen of overmorgen kan ophalen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sony geeft binnenkort een firmware update uit waardoor ook oude(re) spellen kunnen profiteren van de snelheid van de pro. Met name spellen die nu een max. FPS van 30 hebben gaan daarvan profiteren. Mocht je in de toekomst ook de VR bril halen heeft ook daar de Pro nut.
Pagina: 1