[Mediamarkt] Nieuwe folder actie niet leverbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 1.442 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:55

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
de Mediamarkt heeft een Archos Tablet actie. De folder is vandaag ingegaan, maar het product is helemaal niet leverbaar. Heeft iemand ervaring met dit soort situaties bij MM of tips hoe hiervan toch gebruik te kunnen maken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mKvXSC7N8wSXgzYYl6UHRiLq/thumb.jpg

De medewerker in de winkel gisteren die zei dat het wel vaker voorkwam dat een folderactie helemaal niet leverbaar is. Beetje frustrerend dit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ook geen voorraad op andere vestigingen?

Zal me anders niet verbazen dat het gewoon lokkertjes zijn om naar de winkel te gaan, onder het motto dat ze in 1 uur waren uitverkocht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:44
Goed moment om je aankoop nog even te overdenken... :+

Ik heb dit soort dingen overigens geregeld bij de Mediamarkt. Iets wat in de aanbieding is, is niet op voorraad... Toch geloof ik niet helemaal dat het lokkertjes zijn, dan hadden ze in ieder geval wel een bekender merk gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Sebje schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:09:
De medewerker in de winkel gisteren die zei dat het wel vaker voorkwam dat een folderactie helemaal niet leverbaar is. Beetje frustrerend dit. :/
Daarmee zou de medewerker toegeven aan oneerlijke handelspraktijken door de Media Markt. Daarvan kun je bij ACM / ConsuWijzer een klacht indienen. Dit soort lokkertjes zijn immers niet toegestaan.

https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer
Gadgeteer schreef op maandag 27 februari 2017 @ 14:03:
Ik heb dit soort dingen overigens geregeld bij de Mediamarkt. Iets wat in de aanbieding is, is niet op voorraad... Toch geloof ik niet helemaal dat het lokkertjes zijn, dan hadden ze in ieder geval wel een bekender merk gekozen.
Waarom zou je met minder bekende merken niet kunnen lokken? Juist dit soort goedkope producten kun je goed gebruiken als lokkertjes om vervolgens de duurdere en bekendere merken aan te bieden eenmaal de potentiële klant in de winkel staat.

En met het aanbieden van minder bekende merken / producten die ook niet worden verkocht door concurrenten, hoef je de klant ook niet te verliezen als de concurrent mee zoals een BCC met laagste prijsgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als je de locaties bekijkt zijn ze bijna overal gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:41
Inderdaad, er zijn toch een hoop winkels die hem wel gewoon hebben? Zie het probleem niet zo. Snap dat het jammer is (ook dat deze online is uitverkocht) maar het kan wel eens voorkomen..

Je moet je ook bedenken dat die flyers weken van tevoren worden bedacht en gedrukt, dus niet vorige week pas. Als een leverancier bijv. de aantallen niet kan aanleveren zoals besproken kan het al lastig worden. Er zal waarschijnlijk zelden tot nooit 100% van alle geadverteerde artikelen bij alle Media Markt vestigingen aanwezig zijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:55

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Smorgens was dit nog zeker niet zo.. blijkbaar de voorraad bijgewerkt. MM Roermond was ie zondag in ieder geval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
In Tilburg was die ook gewoon op voorraad

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Sebje schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 17:11:
[...]

Smorgens was dit nog zeker niet zo.. blijkbaar de voorraad bijgewerkt. MM Roermond was ie zondag in ieder geval op.
Zondag was de folder ook nog niet geldig.

Naar mijn weten kunnen MM winkels hun eigen assortiment (groten)deels zelf bepalen. Wellicht zit deze tablet normaalgesproken niet in het assortiment bij de vestiging in Roermond en is deze als in/out-artikel te verkrijgen ivm folder.

Weet overigens niet hoelaat je zondags in de winkel was, maar grote kans dat de winkel na jouw bezoek nog wel een vrachtwagen te verwerken kreeg waardoor het modelletje wel voor maandag (ingang folder) netjes in de grabeltafel lag.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:De tablet is (blijkbaar) weer op voorraad bij de Mediamarkt, hier zet ik dan dus ook een slotje op, aangezien er verder geen discussie is.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.