Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget Browse/E-mail PC

Pagina: 1
Acties:

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem gaat voornamelijk gebruikt worden om e-mail te checken, youtube te bekijken en wat basic Excel dingen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs zal rond de 400 euro gaan liggen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niet zo veel. Ik twijfel nog over een kleine SSD. Mijn vader zei dat het niet belangrijk voor hem is, maar is het echt een pré tegenwoordig? Verder moet er nog een grafische kaart in (Denk ik) om 2 schermen aan te sluiten.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moeten 2 schermen aangesloten worden. Thats it.

Ga je overklokken?
Nee.

Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag wat input willen wat betreft de keuzes die ik gemaakt heb. Kan het beter of zijn er meerdere mogelijkheden nog aanwezig.

PC op dit moment. (Zonder grafische kaart)

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G4560 Boxed€ 59,-€ 59,-
1MSI H110M ECO€ 53,95€ 53,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 50,95€ 50,95
1BitFenix Neos Zwart/Zwart€ 34,95€ 34,95
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 55,99€ 55,99
1Asus DRW-24F1MT Zwart€ 16,50€ 16,50
1Seasonic G-series 360 watt€ 63,95€ 63,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 335,29

Edit: Zou deze kaart voldoen?
1MSI GeForce GT 710 1GD3H LP€ 31,-€ 31,-

[ Voor 4% gewijzigd door Booyaa op 27-02-2017 13:05 ]

• elbowlessgoat
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-08-2024
Als je de grafische kaart niet nodig hebt wat betreft applicaties/games, zou dit niet hoeven.
De H110M serie kan dual screen supporten, maar dan zit je wel met het feit dat je geen 2 dezelfde aansluitignen kan gebruiken.

Opties zijn: HDMI + VGA, HDMI + DVI-D, en VGA + DVI-D.
Kijk naar wat de monitoren voor aansluitingen hebben, en als je beide kan aansluiten met de aanwezige poorten, zou ik pas overgaan tot grafische kaart op het moment dat je merkt dat je echt meer power uit je GPU moet halen dan je interne GPU aan kan.

Edit: de GPU die je als optie hebt staan kan idd twee schermen aan. Echter heeft deze dezelfde poorten als het moederbord. Ik zou dan dus eerst kijken hoe je PC presteert met twee schermen op het moederbord.

[ Voor 16% gewijzigd door elbowlessgoat op 27-02-2017 13:13 ]

Verwijderd

Een GT 710 voegt niets toe. Is niet sneller dan de igpu en op het moederbord kan je 2 monitoren aansluiten. Neem je een B250 bord zijn zelfs 3 monitoren mogelijk mits de aansluitingen daarvoor aanwezig zijn op het bord.
Let wel op dat er hoogstwaarschijnlijk een bios update nodig is wil de cpu werken op het H110 bord. Vraag dit na bij de winkel waar je de aankoop doet.
Verder zou ik een kleinere behuizing nemen. pricewatch: Cooler Master N200 Closed, pricewatch: Thermaltake Versa H15 Closed of pricewatch: Fractal Design Core 1500.
Een ssd is een aanrader. Het maakt dat het systeem veel sneller reageert op een muisklik oid.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2017 13:15 ]

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:12

UltiemePCNerd

Banaan.

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:13:
Een GT 710 voegt niets toe. Is niet sneller dan de igpu en op het moederbord kan je 2 monitoren aansluiten. Neem je een B250 bord zijn zelfs 3 monitoren mogelijk mits de aansluitingen daarvoor aanwezig zijn op het bord.
Let wel op dat er hoogstwaarschijnlijk een bios update nodig is wil de cpu werken op het H110 bord. Vraag dit na bij de winkel waar je de aankoop doet.
Verder zou ik een kleinere behuizing nemen. pricewatch: Cooler Master N200 Closed, pricewatch: Thermaltake Versa H15 Closed of pricewatch: Fractal Design Core 1500.
Een ssd is een aanrader. Het maakt dat het systeem veel sneller reageert op een muisklik oid.
Sterker nog, zelfs een GT730 is slomer.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 23:07

P_Tingen

omdat het KAN

Voor dit scenario is een pricewatch: Intel Celeron G3900 Boxed ook voldoende, al lijkt de Pentium een iets betere prijs/prestatie verhouding te hebben. Aan de andere kant: als je het niet nodig hebt, is het 2 tientjes voor niks.

Een ssd zou ik er zeker in doen, alles wordt een stuk vlotter en blijft ook een stuk vlotter. Die weglaten is verkeerde bezuiniging. Waar heb je overigens een 1TB schijf voor nodig? Met Excel zul je dat niet snel vol krijgen. Ik zou er lekker de pricewatch: Crucial MX300 2,5" 275GB in doen. In je huidige config kom je dan op ongeveer €350. Mocht je nog willen besparen, dan kun je evt naar 4GB memory ipv 8GB. Dat zal niet veel effect hebben als je geen gekke dingen doet.

... en gaat over tot de orde van de dag

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Thanks allen, ik zal nog even navragen of die SSD echt belangrijk voor hem is. Bedankt voor de tips! Misschien is 1TB ook wel echt dikke overkill ja ;)
Pagina: 1