Ik heb op mijn LG G4 een glazen screenprotector (van Casebase), al zo'n twee jaar, en nog altijd is er geen hoekje los. Zitten wel wat barstjes, maar dat is grotendeels mijn eigen schuld. Dat je screenprotector nu al loslaat kan twee oorzaken hebben; of hij zit niet helemaal recht of niet goed aangedrukt en er komt stof onder; of het is een prutsmerk. In mijn ogen doet een glazen protector absoluut niet onder voor een plastic screenprotector.nodog schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:33:
[...]
Ik heb zo'n glazen screen protector gekocht als bundelaanbieding bij Eglobal. werkt prima maar na een paar dagen begintie nu in de rechteronderhoek los te laten. Nou wil ik best weer 12,50 uitgeven voor een screenprotector (Yootech dus in dit geval aangezien meerdere mensen hier het aanraden) maar wil wel zeker zijn dattie niet weer los gaat laten in een hoekje. Als die ik nu heb dat al na een paar dagen begint te doen ben ik een beetje bang dat de kans hierop vrij groot is voor welke glazen protector dan ook na verloop van tijd, of heb ik het mis?
Kan ik niet beter voor een plastic folie gaan? (die ben ik van vroeger gewend maar schijnt nu uit de mode te zijn, ik heb al meer dan 3 jaar geen smartphone meer gekocht dus vandaar dat ik niet geheel thuis ben in deze materie).
Wat kan ik het beste doen?
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl