Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:24

Steeffoon

Smartphone-nerd

nodog schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:33:
[...]

Ik heb zo'n glazen screen protector gekocht als bundelaanbieding bij Eglobal. werkt prima maar na een paar dagen begintie nu in de rechteronderhoek los te laten. Nou wil ik best weer 12,50 uitgeven voor een screenprotector (Yootech dus in dit geval aangezien meerdere mensen hier het aanraden) maar wil wel zeker zijn dattie niet weer los gaat laten in een hoekje. Als die ik nu heb dat al na een paar dagen begint te doen ben ik een beetje bang dat de kans hierop vrij groot is voor welke glazen protector dan ook na verloop van tijd, of heb ik het mis?

Kan ik niet beter voor een plastic folie gaan? (die ben ik van vroeger gewend maar schijnt nu uit de mode te zijn, ik heb al meer dan 3 jaar geen smartphone meer gekocht dus vandaar dat ik niet geheel thuis ben in deze materie).

Wat kan ik het beste doen?
Ik heb op mijn LG G4 een glazen screenprotector (van Casebase), al zo'n twee jaar, en nog altijd is er geen hoekje los. Zitten wel wat barstjes, maar dat is grotendeels mijn eigen schuld. Dat je screenprotector nu al loslaat kan twee oorzaken hebben; of hij zit niet helemaal recht of niet goed aangedrukt en er komt stof onder; of het is een prutsmerk. In mijn ogen doet een glazen protector absoluut niet onder voor een plastic screenprotector.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 17:54
Ik heb deze https://www.aliexpress.co...rotector/32813839976.html

Bevalt goed, zegt nog niet veel na een week natuurlijk maar eerdere ervaring met Nillkin is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

nodog schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:33:
[...]

Ik heb zo'n glazen screen protector gekocht als bundelaanbieding bij Eglobal. werkt prima maar na een paar dagen begintie nu in de rechteronderhoek los te laten. Nou wil ik best weer 12,50 uitgeven voor een screenprotector (Yootech dus in dit geval aangezien meerdere mensen hier het aanraden) maar wil wel zeker zijn dattie niet weer los gaat laten in een hoekje. Als die ik nu heb dat al na een paar dagen begint te doen ben ik een beetje bang dat de kans hierop vrij groot is voor welke glazen protector dan ook na verloop van tijd, of heb ik het mis?

Kan ik niet beter voor een plastic folie gaan? (die ben ik van vroeger gewend maar schijnt nu uit de mode te zijn, ik heb al meer dan 3 jaar geen smartphone meer gekocht dus vandaar dat ik niet geheel thuis ben in deze materie).

Wat kan ik het beste doen?
Heb gewoon bij T-mobile winkel 1 gekocht.. en hij laat niet los. ( ja was duurder dan expressali :) , maar had wel gelijk een protector. Vorige toestel hield het niet 1 week vol zonder protector, dus geen risico :) )

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 20:41
Tutti-frutti schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:26:
[...]

Ik heb ze ook binnen, de HSS-B904. Ben niet heel erg onder de indruk. Net zoals @MusicAddict al zegt is er te weinig bas aanwezig (getest op G6 EU versie). En dan ben ik niet iemand die graag de bas (veel te) hoog zet, maar het is opvallend hoe minimaal de bas is in de weergave van deze dopjes. Heb nog niet de moeite genomen om equalizer software te installeren. Had gehoopt al wat van LG uit te kunnen tweaken eigenlijk. Pluspunt van de dopjes is wel dat ze echt heerlijk zitten, dat heb ik nog niet eerder kunnen ervaren met andere dopjes.
Ik heb ze vorige week ook ontvangen, de bas is wel aanwezig echter moeten ze echt goed in je oor zitten wil je het horen. Als ze net te los zitten dan lijkt het inderdaad alsof er alleen hoge tonen uitkomen. Eenmaal goed in je oor is er voldoende, gelukkig niet overdreven, bas.

Wat anders; Van het weekend de LG quick cover gekocht voor mijn telefoon. Nu blijkt het always-on scherm niet meer te werken icm met het hoesje. Zo heb je lekker veel aan het doorzichtige frontje.. Op alle reclame afbeeldingen zie je dit hoesje ook met het always on display aan.

Met LG gemaild, die geven toe dat het niet werkt, maar ze geven vooralsnog niet aan dat ze er wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Swift
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:24
Zodra je proximity sensor en light sensor geblokkeerd worden denkt hij dat je het toestel in de broekzak hebt, dus gaat always on display uit. Misschien deze sensoren vrijmaken? Wel zonde van je hoesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
Ja dat leek mij ook, maar heb ook geen zin om een stuk uit het hoesje te knippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-08 11:16

rommelkast

kitesmurf

roda_djavulen schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:35:
Ja dat leek mij ook, maar heb ook geen zin om een stuk uit het hoesje te knippen
wellicht dat het met een perforator netjes lukt?

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
O dat is misschien nog een idee, dan is het iig wel mooi rond. Zit wel heel dicht bij het speaker gat. Ik ga het eens bekijken. Bedankt voor de tip!

-edit- Net nog een reactie van LG, ze hebben het iig aan de afdeling die over softwareupdates gaat doorgegeven.

Ik wacht nog heel even met gaten maken in het hoesje.

[ Voor 37% gewijzigd door roda_djavulen op 27-07-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

ik heb deze:
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.yGPMhW
past dus precies, geen randje vrij rondom. (ja een paar tiende mm wegens maattoleranties)

en deze:
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.yGPMhW
maar let op, de foto's kloppen niet helemaal: op de fotos zijn de boven en onderkant open maar bij mij zijn die dus ook dicht (uiteraard wel voorzien van de benodigde uitsparingen) dus eigelijk is hij nog beter dan op de afbeelding.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Swift
Die van de eerste link heb ik ook. Inderdaad goede screenprotector!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:59
Owen Reece schreef op zondag 9 juli 2017 @ 17:24:
De case die ik momenteel gebruik is deze:
[afbeelding]

Goede kwaliteit voor die € 2,22 die ik er voor betaald heb. >:)

Te koop bij: https://nl.aliexpress.com...hed-soft/32801062772.html
Ik heb dezelfde, kwaliteit heel goed en sluit mooi aan. (ik heb wel $ 5.39 betaald.)
Ik vind hem alleen wat te dik, vooral rond de fingerprint sensor, al went dit wel.

Iemand een leuke "slim" of "thin" cover bij Ali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owen Reece
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 12:42
BlackShadow schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:58:
[...]

Ik heb dezelfde, kwaliteit heel goed en sluit mooi aan. (ik heb wel $ 5.39 betaald.)
Ik vind hem alleen wat te dik, vooral rond de fingerprint sensor, al went dit wel.

Ik vind het juist fijn dat door het hoesje de fingerprint sensor wat dieper komt te liggen en makkelijker op de tast te bedienen is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:01
BlackShadow schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:58:
[...]

Ik heb vandaag deze besteld:
https://www.amazon.co.uk/dp/B06XGC7JJZ/

De dunste case die er te vinden is voor de G6. Ben heel benieuwd hoe hij bevalt, komt 2-3 augustus binnen.
Direct ook een tempered glass van Yootech besteld. Hopelijk sluit het mooi aan op de case.

https://www.amazon.co.uk/...LTRA-CLEAR/dp/B06WVZYS91/

[ Voor 58% gewijzigd door Vince_ op 02-08-2017 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince_
  • Registratie: Augustus 2011
Vince_ schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 16:51:
[...]

Ik heb vandaag deze besteld:
https://www.amazon.co.uk/dp/B06XGC7JJZ/

De dunste case die er te vinden is voor de G6. Ben heel benieuwd hoe hij bevalt, komt 2-3 augustus binnen.
Direct ook een tempered glass van Yootech besteld. Hopelijk sluit het mooi aan op de case.

https://www.amazon.co.uk/...LTRA-CLEAR/dp/B06WVZYS91/
Edit (02-08): Inmiddels beide binnen en bevalt goed! Case is zeer minimalistisch en precies wat ik zocht. Je ziet de vorm van de telefoon prima naar voren komen, alleen heb je meer grib en de aluminium rand beschermd. _/-\o_

Glass van Yootech ook perfect! Past stukken beter dan de goedkope van bol.com en nu is bijna het hele scherm bedekt 8)

Kan deze combinatie aan iedereen aanraden die zo veel mogelijk de vorm van de telefoon wil blijven zien, maar toch bescherming wil hebben. De dunne bezels komen zo tenminste goed tot zijn recht in tegenstelling tot bij de wat loggere bumpers/cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whostino
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-08-2019
Die mnml case wil ik! Waar verkopen ze die nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
whostino schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:39:
Die mnml case wil ik! Waar verkopen ze die nog meer?
check je PB! heb er 1 ''over''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
Mocht iemand anders nog een MNML case "over" hebben hoor ik het graag. Of anders waar ik er 1 nieuw kan kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:30
Hier nog een gegadigde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
Weet iemand een alternatief voor de MNML anders? Ik heb nu een doorzichtig soft TPU case. Werkt prima als bescherming maar ik vind de feel helemaal niks. Dat plastic voelt supergoedkoop en ik wil juist een luxe feel.

Het gaat mij nog geeneens om de valbestendigheid (heb m'n oude telefoon misschien 1 keer laten vallen in 3 jaar tijd) maar meer om het vermijden van krassen en om te vermijden dat er stof onder de screenprotector komt.

Die MNML leek dan ook ideaal maar kost een vermogen om uit de US te laten komen en lijkt niet in Europa te koop.

Dus nogmaals, is er een alternatief? superdun, niet van goedkoop voelend plastic, niet lelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30
Heb zelf deze en bevalt goed. Houdt het premium gevoel

pricewatch: Spigen Thin Fit LG G6 Case Zwart

[ Voor 56% gewijzigd door Sjors81 op 14-08-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
Thx! Denk dat ik daar maar voor ga. Alleen jammer dattie in nl bijna 2 keer zo duur is als bij amazon.de (waar hij niet naar nl verzonden wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Als ik het zo lees is DBrand wel iets voor jou. Ik heb het zelf niet maar er zijn behoorlijk wat youtube reviews, check die maar eens.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
Heb ondertussen die Spigen besteld. Mocht dat ook niet naar wens zijn ga ik nog eens kijken naar die Dbrand, hoewel ik het ook wel een beetje vaag vind om gewoon een stukje plastic op de achterkant te plakken. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Swift
Heb Dbrand. Met name tegen vingerafdrukken. Ben er heel blij mee. Geeft ook klein beetje meer grip door de structuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nodog
Die Spigen thin fit is wel netjes. Ben er voorlopig tevreden mee. Een hele verbetering t.o.v. m'n vorige zacht plastic hoesje. Bedankt voor de tip nog Sjors81!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:01
Ik dacht ik geef deze cover een goede review, blijkt dat de pricewatch geen categorie heeft hiervoor. Dan maar hier; de Parallax cover van Caseology is een aanradertje:

https://www.amazon.de/gp/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Het gebruikte materiaal lijkt zeer goede bescherming te geven (heb het nog niet getest door te droppen) en het ziet er ook nog goed uit. Het 'goude' randje is van hard materiaal, en de achterkant van wat zachter teflon-achtig spul. Dit geeft gelijk ook een goede houvast aan je telefoon samen met de vormpjes die erin zitten.

Alhoewel ik persoonlijk eerlijk gezegd de G6 niet zo glad vindt, enige reden dat ik een hoesje heb gekocht is dat ik bang ben dat de achterkant makkelijk krast.

Een bewegende beelden review is hier te zien:
YouTube: LG G6 Caseology Cases

Deze week komt ook mijn Unicorn Beetle case binnen, die wil ik dan gebruiken als mijn fiets case (telefoon gaat in mijn zak welke op mijn bagage drager vast gaat) ik wilde een case die de gehele telefoon bedekt/beschermt en deze zag er uit alsof die wel tegen een stootje of tien kan.

https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

[ Voor 17% gewijzigd door OssieW op 20-08-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harly
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 25-10-2024
Indiaan706 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 15:20:
Ik heb deze https://www.aliexpress.co...rotector/32813839976.html

Bevalt goed, zegt nog niet veel na een week natuurlijk maar eerdere ervaring met Nillkin is ook prima.
Had deze ook maar bij t minste of geringste breekt hij (bijv. je telefoon + iets kleiners in je broekzak te hebben).

Ga nu voor een iets dikkere van Ringke: http://www.ebay.com/itm/L...MPERED-GLASS/302259984190

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Harly schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 14:16:
[...]

Had deze ook maar bij t minste of geringste breekt hij (bijv. je telefoon + iets kleiners in je broekzak te hebben).

Ga nu voor een iets dikkere van Ringke: http://www.ebay.com/itm/L...MPERED-GLASS/302259984190
Dat is ook mijn ervaring, de nilkin ziet er heel mooi uit maar is extreem breekbaar! Ik heb nog nooit een scherm gebroken maar voor de zekerheid toch deze nilkin geplakt. Zonder dat ik iets raars gedaan heb binnen een paar weken meerdere barsten er in. Uiteraard heb je voor een tientje er weer een nieuwe op zitten maar toch. Overigens vind ik het echt super lastig om geen stofjes onder het scherm te krijgen dus "even een nieuwe plakken" is makkelijker gezegd dan gedaan...

bouwplanmakers.nl

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Ik heb de Ringke Air Prism gekocht.
Vergeleken met de Fusion:
  • Slanker; Fusion is best bulky
  • Chique achterkant; Fusion doet wat saai aan
  • Om de camera zit een voelbaar opstaand randje, bij de powerknop wordt de case wat dunner, dus je vindt de powerknop makkelijk op de tast; bij de Fusion is er niet aan de haptiek gedacht én is de uitsnede rondom de powerknop erg groot
De Fusion gaat retour! Of wil iemand die van me overnemen voor 8 euro? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door bagagedrager op 13-09-2017 15:19 ]

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
bagagedrager schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:18:
Ik heb de Ringke Air Prism gekocht.
Vergeleken met de Fusion:
  • Slanker; Fusion is best bulky
  • Chique achterkant; Fusion doet wat saai aan
  • Om de camera zit een voelbaar opstaand randje, bij de powerknop wordt de case wat dunner, dus je vindt de powerknop makkelijk op de tast; bij de Fusion is er niet aan de haptiek gedacht én is de uitsnede rondom de powerknop erg groot
De Fusion gaat retour! Of wil iemand die van me overnemen voor 8 euro? ;)
Is de Ringke Air Prism niet te glad? Heeft de case wel een beetje een grip en glijdt ie niet zo snel uit je hand als zonder case?

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Tot je de vraag stelde had ik er niet over nagedacht. Dus waarschijnlijk vind ik de grip wel prima.
Het is natuurlijk wel een case van smooth TPU, maar door de facetten op de achterkant sowieso wat minder glad. Wat me verder opvalt is dat de cover aan de achterkant nét iets breder is dan aan de voorkant wanneer hij om de telefoon zit, waardoor hij echt lekker goed vasthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 20:49
*knip*. Hoe goed bedoeld ook. Hier hebben we de V&A voor.

Daarnaast hou ik me aanbevolen voor tips voor een case die wel een wat dikkere rand heeft die rondom boven het scherm uitsteekt (als bescherming tegen vallen). Moet wel een simpele strakke case zijn, geen tierelantijnen.

[ Voor 43% gewijzigd door rens-br op 22-09-2017 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager

bagagedrager

multi-alles

Ringke Fusion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
Zojuist deze besteld: https://nl.aliexpress.com...retailed/32245074133.html

Krijg morgen het toestel binnen ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:38
FFUUU, zojuist mijn tweede Nillkin screenprotector verknald tijdens het aanbrengen. :')

Ik denk dat ik maar gewoon een winkel opzoek waar ze zo'n ding meteen voor me aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Ik heb dat (zoals eerder vermeld) inderdaad ook ondervonden. Ik heb er eentje verprutst en bij de 2e lukte het. In een volgestoomde badkamer, heel goed poetsen en heel vaak proberen. Probleem is dat het statisch wordt en dus vuiltjes aantrekt. dus steeds weer verwijderen (voorzichtig) met het bijgeleverde tape-je schoonmaken, hopen, en nogmaals proberen.
Maar dan ben je er dus nog niet want de glaasjes zijn super breekbaar dus al heb je het netjes aangebracht, met het minste of geringste breekt hij en kan je alsnog het hele verhaal nog een keer doen met een nieuw glaasje. Ik vond het zo veel werk dat ik die paar barsten maar voor lief neem. Als het gaat afbrokkelen zal ik er eens over na denken een nieuwe te plakken maar ik denk dat ik dan wel een ander merk wordt in de hoop dat die minder breekbaar zijn.

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:38
De eerste keer was het aanbrengen trouwens wel redelijk vlot en netjes gegaan. Maar blijkbaar iets uit het midden geplaatst waardoor mijn case tegen de screenprotector aan drukte, waardoor die uiteindelijk loskwam aan de zijkant.

De tweede keer lukte het aanbrengen veel minder, na een paar keer proberen kwam er uiteraard stof onder. Dus na een tijdje proberen uit frustratie alles maar weggegooid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:06

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan niet handiger om een hoesje te kopen waar al een voorkant aan vastzit?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

absoluut, maar dat kan niet echt tippen aan het gevoel en het uiterlijk van mooi geplakt glas. dus als je wel bescherming wilt hebben maar niet de "nadelen" dan is een opplak glaasje netter. Oftewel, de bouwvakker gaat voor een hoesje met scherm, het kantoor p!kk!e voor een opplak glaasje ;)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

ik heb net deze gekocht
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.QzvO3I
prima spul, lekker dun, super goede grip. Alleen het randje dat boven het scherm uit komt had iets hoger mogen zijn voor een betere bescherming van het glas maar het komt er wel genoeg boven uit dat het glas de tafel niet raakt.

ik had deze:
https://www.aliexpress.co...=a2g0s.9042311.0.0.ZpFrA1

maar die begon in te scheuren omdat het wat harder plastic is en niet flexibel genoeg.

bouwplanmakers.nl

Verwijderd

rommelkast schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:38:
absoluut, maar dat kan niet echt tippen aan het gevoel en het uiterlijk van mooi geplakt glas. dus als je wel bescherming wilt hebben maar niet de "nadelen" dan is een opplak glaasje netter. Oftewel, de bouwvakker gaat voor een hoesje met scherm, het kantoor p!kk!e voor een opplak glaasje ;)
Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid _/-\o_ dat mijn G6 platinum, maandag geleverd, voorzien is van een echte screenprotector af fabriek die amper zichtbaar is, ik was op zoek naar liquid screen protector daarin een keuze gemaakt maar is (voorlopig) niet nodig, op cybermaandag de LG quick cover besteld/ontvangen en in gebruik, mooi, super dun en stevig. Voor wie nog een 360 cover zoekt is dit, imo, een mooie en luxe uitziende aanrader, in zwart en platinum, kleuren van de G6.

Verwijderd

brammetje1994 schreef op zondag 16 juli 2017 @ 14:38:
Heeft er iemand een bumper gevonden? Ik wil graag een screen protector aan de voorkant, sticker aan de achterkant en bumper voor mogelijke vallen.
Heb 4 overcomplete, kan nu zwemmen, van die arm(zwem)bandjes :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:01:
[...]

Heb 4 overcomplete, kan nu zwemmen, van die arm(zwem)bandjes :X
Afbeeldingslocatie: http://www.uppi.nl/images/producten/PolsbandjeEnkelkleurig.png

Je bedoelt van deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee deze, met die solutie plakkers, wel nodig bij veel prikkende kwallen
oeps heb nog onvoldoende karma kan geen foto plaatsen

Deze: https://www.zwemonline.nl...zwembandjes-3-6-jaar.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:34
Ter info: ik heb nog een gloednieuwe -niet gebruikte- Spigen Thin Fit LG G6 Zwart over. https://www.pdashop.nl/pr...thin-fit-lg-g6-zwart.html

Indien iemand interesse heeft, stuur me even een PM en maken we een goede prijs van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ik zoek nog een goede vooral passende oplaadkabel voor mijn LG G6.

Degene die ik tot nu toe heb blijven niet heel stevig zitten of laden niet zo snel.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
MaStar schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:07:

Degene die ik tot nu toe heb blijven niet heel stevig zitten of laden niet zo snel.

Iemand een tip?
BlitzWolf kabels:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FiA9SVW.jpg
1,8meter klik
1 meter klik
2,5 meter klik

Erg goede kabels, ik heb zelf de 1 en 1,8 meter kabels (2,5meter is nu in de aanbieding). Ze laden net zo snel op als de originele LG G6 kabel en ze zijn zeer sterk. Aanrader.

• rommelkast

rommelkast

kitesmurf

Ik gebruik die ook, zijn idd super en altijd wel in de aanbieding. De rooie is een mooie kleur :)
Er staat een videootje op banggood van iemand die van de kabel een schommel heeft gemaakt en de telefoon blijft gewoon opladen!

Edit: hier dus: YouTube: Super mocny kabelek do telefonu BlitzWolf ekstremalne testy !

[ Voor 26% gewijzigd door rommelkast op 23-08-2018 21:28 ]

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
MaStar schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:07:

Iemand een tip?
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/2/2/2/4/9200000095524222.jpg

Heb gisteren deze binnen gekregen, laad bij mij net zo snel op als de originele kabel...

https://www.bol.com/nl/p/...eplus-6/9200000095524222/

[ Voor 8% gewijzigd door Tovenaar op 27-08-2018 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
silmaril8 schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 23:30:
[...]

BlitzWolf kabels:
[afbeelding]
1,8meter klik
1 meter klik
2,5 meter klik

Erg goede kabels, ik heb zelf de 1 en 1,8 meter kabels (2,5meter is nu in de aanbieding). Ze laden net zo snel op als de originele LG G6 kabel en ze zijn zeer sterk. Aanrader.
Ik gebruik deze maar de kabel schiet er steeds uit, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
MaStar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:50:
Ik gebruik deze maar de kabel schiet er steeds uit, helaas.
Hmm raar, want ik heb daar totaal geen last van. Misschien ligt het aan de USB C port op je LG G6? Heb je ook andere kabels gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal geen enkele kabel meer blijven zitten. Waarschijnlijk heb je dan de aansluiting op je telefoon gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Ok, nog te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bang dat je laadconector, misschien door een val op de usb c aansluiting, een mm naarbinnen is geschoven
Pagina: 1 2 Laatste