Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Excessief veel losse items i.v.m. Mobile World Congress

Pagina: 1
Acties:

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05
Was al een beetje verbaasd over al die items over mobiele telefoons etc dit weekend, maar vanochtend gaat het gewoon weer verder...

Snap dat er een belangrijk congres is, maar kan zoiets volgende keer in een verzameltopic? Dit lijkt al het andere nieuws te verdrukken en komt een beetje over als snelle vulling door een stagair die mobiele apparaten heeeeeeeel erg leuk vind ;)

Het was niet alsof er geen breder nieuws beschikbaar was volgens mij: Amerikaanse regering wil nieuw beleid voor zelfrijdende auto's, weer iets over Russische hackers, de UAE wil een stad bouwen op Mars.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-11 23:39

ocn

Beste Tweaker 2025 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vind juist het losse MWC nieuws interessant. Niet luisteren naar de OP dus.

• Cio
Beetje flauw om te zeggen dat er niet naar me geluisterd mag worden omdat jij het nieuws op zichzelf boeiend vindt. Er is geen ruimte meer voor ander nieuws op deze manier en Tweakers is er niet alleen voor mobiele apparaten, daar zijn al sites voor.

Aanvulling: 3/5 items vandaag gaan over mobiele apparaten. Dit is meer livebloggen, ik kan het ook niet wegfilteren zo te zien.

[ Voor 20% gewijzigd door Cio op 27-02-2017 11:33 ]

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Cio schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:25:
Beetje flauw om te zeggen dat er niet naar me geluisterd mag worden omdat jij het nieuws op zichzelf boeiend vindt. Er is geen ruimte meer voor ander nieuws op deze manier en Tweakers is er niet alleen voor mobiele apparaten, daar zijn al sites voor.
Nogal een harde claim, ik zie zelf nog wel wat non-mobile artikelen op de FP staan...

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:38

WoutF

Hoofdredacteur
Nieuws is nieuws :) Rondom MWC vind je altijd veel telecomnieuws op de site, rondom CES veel nieuws over consumentenelektronica, rondom E3 veel gamenieuws, etc. Dat is van alle tijden. Ander nieuws komt vandaag echter ook gewoon online en ik verwacht dat we na gisteren en vandaag de grootste bulk introducties gehad hebben :)

• Cio
WoutF schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:36:
Nieuws is nieuws :) Rondom MWC vind je altijd veel telecomnieuws op de site, rondom CES veel nieuws over consumentenelektronica, rondom E3 veel gamenieuws, etc. Dat is van alle tijden. Ander nieuws komt vandaag echter ook gewoon online en ik verwacht dat we na gisteren en vandaag de grootste bulk introducties gehad hebben :)
Veel nieuws, tuurlijk. Nagenoeg alleen maar... dat is vreemd.

Op een gegeven moment zijn er zoveel aankondigingen dat het niet meer nieuwswaardig is. Net als zelfmoordaanslagen in Irak of reizigers die worden vastgezet door de Amerikaanse douane, hoor je ook amper meer wat van, want nieuws is niet altijd het vermelden waard. Dus nee. Nieuws is niet altijd 'nieuws'.

Maar blij dat het bijna voorbij is. Ik kom morgen wel terug.
RagingPenguin schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:36:
Nogal een harde claim, ik zie zelf nog wel wat non-mobile artikelen op de FP staan...
Maar een makkelijk te controleren claim. Er staan inderdaad nog 3 of 4 items die niks met telefoons/tablets/mobiele software te maken hebben. Mijn klacht is ook meer dat het andere nieuws dit weekend genegeerd is.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:38

WoutF

Hoofdredacteur
Cio schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:53:

Op een gegeven moment zijn er zoveel aankondigingen dat het niet meer nieuwswaardig is.
Dat ben ik niet met je eens. Een aankondiging is nieuwswaardig op zichzelf, die nieuwswaardigheid stijgt of daalt niet door het gedrag van andere partijen :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enige punt wat ik dan wel vind, de ene fabrikant krijgt gewoon een sum-up van meerdere producten, terwijl de ander voor bijna elk van hun nieuwe devices een eigen bericht krijgt.

Sony krijgt 2 aparte berichten voor 2 telefoons, Alcatel moet het met 2 verschillende producten met 1 nieuwsbericht doen, waar die van Sony makkelijk bij elkaar konden (zoals ook Lenovo 2x).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1