Mijn vraag
Heb nu twee jaar mijn PC en werkt nog hardstikke goed, begin nu wel met wat nieuwere games te merken dat ik de settings wat omlaag moet schroeven. Nu wil ik dus mijn PC upgraden dat ik toch lekker alles op high kan draaien het liefst 1080p met uiteraard minimaal 60FPS en minimaal 2x of 4x anti aliasing en de settings op high kunnen knallen.
Games die ik speel
Arma III
Battlefield 1
Doom 4
Rainbow Six Siege
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nu ben ik niet de meest technische jongen die er is dus soms door de bomen het bos niet meer zie. Ik denk dat mijn CPU een van de bottlenecks nu is. Nu is mijn vraag dus of jullie mij misschien een beter beeld kunnen geven van wat ik zou moeten upgraden. Mijn uitgangspunt is om maximaal 300,- te besteden met ingedachten sommige huidige hardware tweedehands te kunnen verkopen. Is de upgrade 970GTX naar RX480 het waard of de 1060GTX? Moet ik toch naar een i7 overstappen en mijn ram geheugen vervangen naar 16GB.
Graag jullie feedback! Thanks.
Heb nu twee jaar mijn PC en werkt nog hardstikke goed, begin nu wel met wat nieuwere games te merken dat ik de settings wat omlaag moet schroeven. Nu wil ik dus mijn PC upgraden dat ik toch lekker alles op high kan draaien het liefst 1080p met uiteraard minimaal 60FPS en minimaal 2x of 4x anti aliasing en de settings op high kunnen knallen.
Games die ik speel
Arma III
Battlefield 1
Doom 4
Rainbow Six Siege
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nu ben ik niet de meest technische jongen die er is dus soms door de bomen het bos niet meer zie. Ik denk dat mijn CPU een van de bottlenecks nu is. Nu is mijn vraag dus of jullie mij misschien een beter beeld kunnen geven van wat ik zou moeten upgraden. Mijn uitgangspunt is om maximaal 300,- te besteden met ingedachten sommige huidige hardware tweedehands te kunnen verkopen. Is de upgrade 970GTX naar RX480 het waard of de 1060GTX? Moet ik toch naar een i7 overstappen en mijn ram geheugen vervangen naar 16GB.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Gigabyte WB867D-I | € 27,94 | € 27,94 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 68,19 | € 68,19 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 374,07 | |
Graag jullie feedback! Thanks.