• Darun1a
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 20:41
Ik zoek een?
Muismat voor mijn Logitech G500

Wat is je budget?
20 euro moet wel kunnen

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk interesseerd mij niet

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik game nu op een bureau met een houtmotief. Af en toe lijkt de muis te stotteren en dus denk ik dat een muismat mij zou helpen. Ik heb een Steelseries QcK gekocht gisteren bij de Mediamarkt, echter werkt deze niet met mijn muis. Nul registratie van beweging. Ik heb wat andere ondergronden geprobeerd en papier op stof werken gewoon echt niet. Het lijkt er op dat een weerspiegeling in de ondergrond belangrijk is voor mijn muis. Kan iemand mij helpen met een geschikte muismat uit te kiezen?

• Bradford Cox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Eerder adviseer ik een andere muis als ie niet goed werkt op alle ondergronden die je zojuist hebt opgenoemd...

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een G500 hoort op zo'n beetje alles te werken, zeker op hout en op normale muismatten.

Is de muis niet gewoon op aan het raken?

People as things, that’s where it starts.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Darun1a schreef op maandag 27 februari 2017 @ 00:02:
Ik heb een Steelseries QcK gekocht gisteren bij de Mediamarkt, echter werkt deze niet met mijn muis. Nul registratie van beweging.
De muis is defect.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:58
Klink inderdaad als een muis probleem. En niet een ondergrond probleem. Ik heb jaren lang van papier tot glas(melk) tot hout gewerkt. En nooit problemen gehad.

Zou eerder een andere muis halen.

• Darun1a
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-07 20:41
Hij is natuurlijk wel al iets van 5 jaar oud ofzo. Misschien een goed idee. Nu er toch een topic is:iemand een persoonlijke aanrader?

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-10 20:40
Logitech G502 :D

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Ik heb een Logitech G300 thuis. Al wat ouder model maar doet het prima op een standaard (Trespa) kantoorbureau. Eigenlijk sowieso nooit problemen gehad met alle moderne optische muizen jonger dan pak 'm beet een jaar of 10. (Tenzij d'r een haartje voor de lens zit, dan wel.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Zelf ben ik van een G500 naar G9n aar G502 gegaan en ik vind de laatste toch het fijnste.
De G500 is duidelijk niet goed (meer).
Ik gebruikte de mijne destijds op ee houten bureau, wit A4 ding, snijmat, grijze "plastic bureaumat" en weet ik het wat.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:11
Heb vanmiddag zelf G502 besteld. Na half uur te hebben rond gekeken bij Media Markt.

MX Master werd mij ook aangeraden. Maar vind het zelf erg raar in hand zitten.

Kijk bij Media Markt wat fijn in hand zit. Is mij ook verteld.

• Vatos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-03-2024
Als je een echt goede muismat wilt, Steelseries Qck 10 eu of de Qck+ 15 eu.

I7 7700K 4.5GHz / Kraken X52 - EVGA GTX1080 SC - Asus ROG Strix Z270F - M.2 Samsung Evo 960 500GB - Corsair 32GB 3000Mhz - Phanteks Enthoo Evolv Tempered Glass - Asus PG348Q 100hz 3440x1440 GSync - Razer Huntsman Elite - Razer Mamba - Razer Firefly

Pagina: 1