Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestersc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-05-2024
Hallo, ik ben in het bezit van een Samsung S6 edge+.

Sinds gisteren doet hij het niet meer, de batterij was leeg, en het toestel was uitgegaan, ik heb toen een lader aangesloten maar het enige wat ik daardoor kreeg op het scherm is een gek gekleurd patroon. Hij start dus verder ook niet op, en volgens mij laadt het toestel ook niet eens meer.
Uiteraard heb ik al geprobeerd om op te starten met de combinatie "vol up/home/power" en "vol down/power" met zowel met als zonder laderkabel aangesloten, maar er gebeurt niets. Helemaal dood. Dus alleen wanneer ik een laderkabel aansluit, dan zie ik een gek gekleurd patroon. Misschien herkent iemand dit?

Afbeeldingslocatie: https://bgros26334.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/2269i7E83EC9876CEF143/image-size/large?v=1.0&px=999

Weet niet goed wat te doen, ben bang dat ik al mijn data kwijt ben. Dat zou niet zo mooi zijn.

Heeft iemand enig idee, tips of ervaring met een zelfde probleem? En bestaat er een mogelijkheid om mijn data er nog uit te krijgen terwijl het toestel niet aanstaat?

Alvast hartelijk dank voor reactie.

Groetjes Chris.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Hallo Chris!

Ik raad je aan contact op te nemen met waar je het toestel hebt aangeschaft, dit is gewoon een geval van een defect toestel. Heb je Google Foto's ooit op gestart? Deze maakt automatisch een back-up van al je foto's, de rest van de gegevens staan op de Google server mits je dit bij het instellen hebt uitgezet.

Met vriendelijke groet,

Demian Brunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Persoonlijk denk ik ook dat je toestel is overleden. Eventueel is alleen je display kapot en zou je data er op een of andere manier nog af kunnen halen.

Wanneer je het toestel aan de computer verbind, wordt deze dan herkent door de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meestersc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-05-2024
Nee, helaas niet, en laatste backup van foto's is van 2015 :|
Contacten zijn wel bewaard.

Maar dank voor jullie reactie, inmiddels contact gehad met de betreffende winkel. Zal hopelijk worden gerepareerd onder garantie, hopelijk geen gekke sporen van vocht, je hoort nog wel s van die spookverhalen en dan word het vervolgens niet gerepareerd onder garantie.

Nogmaals dank

Groetjes Chris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
meestersc schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:10:
Nee, helaas niet, en laatste backup van foto's is van 2015 :|
Als je Whatsapp backup naar de cloud hebt gedaan, via Google Drive, staan daar in ieder geval je ontvangen foto's in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:32
Als je het toestel werkend terug hebt raad ik je dit aan. http://www.gottabemobile.com/how-to-backup-android/

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 28-02-2017 08:09 . Reden: Referall aangepast ]

Pagina: 1