| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ik heb een plug van een normale audiokabel in de lengterichting doorgeknipt, dus 2 ipv 4 aders. Past precies.
Hmmm ok thnx, dus gewoon vragen naar digitale audio kabel voor achter de CDROM?
Dank u allemaal!
Dank u allemaal!
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Werkt dat even goed als een normale digitale audiolabel?Op dinsdag 03 juli 2001 18:41 schreef sjorsv het volgende:
Ik heb een plug van een normale audiokabel in de lengterichting doorgeknipt, dus 2 ipv 4 aders. Past precies.
als het goed is kreeg je een SPDIF kabeltje bij je SB Live!
Weet niet, nooit een digitale kabel gebruikt. Het geluid is in ieder geval niet minder dan van mijn andere cd-rom (met analoge kabel)Op dinsdag 03 juli 2001 19:39 schreef Grimm9mm het volgende:
[..]
Werkt dat even goed als een normale digitale audiolabel?
Verwijderd
Lijkt met wel handig. Digitaal is 1 en 0.Op dinsdag 03 juli 2001 19:39 schreef Grimm9mm het volgende:
[..]
Werkt dat even goed als een normale digitale audiolabel?
Met een 'slechte' kabel krijg je echt niet 0,5 en 0 ofzo
Kan iemand mij uitleggen wat bij een CDSPELER die gemaakt is voor stereo geluidsdragers de MEERWAARDE van een digital out uitgang ipv. een standaard l/r analoge uitgang?
De beste cdspelers die ik ken bezitten nieteens een digital out. Is dat soms een verkooptruc van Sony/Philips ofzo?
De beste cdspelers die ik ken bezitten nieteens een digital out. Is dat soms een verkooptruc van Sony/Philips ofzo?
Een digitale uitgang op je cd-rom klinkt vast niet veel beter dan een analoge uitgang. Het is wel makkelijker aansluiten als je meer dan 1 cd-rom hebt (of een DVD speler + brander). 1 analoog aansluiten, ander digitaal, stop je je audio-cd ook niet inde verkeerde speler...
het voordeel is dat je dan een d/a en a/d conversie overslaat, je cdromspeler zou het geluid naar analoog omzetten (met een slechte converter) en daarna doorsturen naar je live, waar het weer naar digitaal omgezet wordt, gemixt wordt met eventuele andere geluiden, en weer analoog de live verlaat.
met een digi kabel is het gewoon digitaal versturen, digitaal mixen, en analoog de deur uit. (of digitaal natuurlijk met een eventuele digitale aansluiting)
met een digi kabel is het gewoon digitaal versturen, digitaal mixen, en analoog de deur uit. (of digitaal natuurlijk met een eventuele digitale aansluiting)
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Pagina: 1