Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:51
Zag er nog geen topic van dus bij deze even een snelle opzet. Bij belangstelling zal ik de topicstart even goed aanpakken. Voor nu is het gewoon de bedoeling om een goede bemanning bij elkaar te sprokkelen aangezien randoms hit and miss zijn.

Voor wie de navy battles uit Black Flag niet genoeg waren is er nu Blackwake. Gestart als Kickstarter en nu in Early Acces. Verwacht geen tripple A kwaliteit, maar wel een hoop lol.

Tot 54 spelers op een server die verdeeld over meerdere schepen elkaar aanvallen. Dit geeft een hoop tactische gameplay die valt of staat met goede teamplay en een goede captain. De captain wordt aan het begin van de game democratisch gekozen.

Een beter verhaal vanaf de website :
As gamers, we’ve always searched for a pirate game that made you feel as if you were actually part of the crew rather than just commanding AI or playing in an RTS perspective. The results of our search were disappointing as nothing was at the level we were hoping for. This lead to the creation of Blackwake.

Not only did we want a strong and immersive crew experience, we wanted it to coexist with a sailing experience. Successfully launching a devastating broadside will require strong communication between team-mates.

Blackwake takes inspiration from Pirates of the Caribbean (the films), Pirate Ship Wars (Garry's Mod) and even the old Battlefield: Pirates mod. Our goal is to make a valuable contribution to the naval genre, as Blackwake creates the experiences we have been after ourselves. Made possible using the Unity game engine.
Gameplay van Ctop :

Soort review van WortABuy :

Officiele website :

http://www.blackwake.com/

Op Steam €17,99 t/m 3 maart :

http://store.steampowered.com/app/420290/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Na een uurtje of 4 spelen kan ik als persoonlijke mening er bij zetten dat het echt leuk is, maar wel erg afhankelijk van welke kapitein je hebt, Als die weten wat ze doen dan is er tactisch erg veel mogelijk, maar zonder communicatie is het eigenlijk altijd kansloos.

Mij lukt het verder niet om met een Europese server te verbinden dus ik speel nu op Amerikaanse. Dit is best te doen alleen merk je af en toe wel dat de ping omhoog schiet.

Bij het enteren zijn de man tot man gevechten de mindere factor in dit spel, maar zolang het schip tegen schip blijft werkt het allemaal best goed. Early acces dus als het goed is (geen garanties) wordt het allemaal nog beter en vooral meer.

Zelfs na enkel gespeeld te hebben met randoms weet ik al dat dit geen miskoop is. Heb me werkelijk al een paar keer kapot gelachen. Vooral als mensen in hun rol als piraat opgaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Zojuist aangeschaft, nu maar paar potjes proberen :) alleen maar positieve verhalen gehoord dus ben erg benieuwd!

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:46
Raar dat dit topic niet zo actief is. Heb de game sinds gisteren. Nu 7 uur erin zitten. Met randoms is het apart spelen maar na een tijdje lullen als crew member word ik vanzelf gekozen tot captain en gaat iedereen goed mee met de taken die gedaan moeten worden gelukkig. Toch zou het mooi zijn als er een tweakers crew zou komen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:00

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Klopt helemaal. Ik speel het vaak met mijn broertje en dan joinen wij gewoon een crew. Ik vind het een fantastisch spel en met wat samenwerking helemaal awesome :)

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
speeder1988 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:25:
Raar dat dit topic niet zo actief is. Heb de game sinds gisteren. Nu 7 uur erin zitten. Met randoms is het apart spelen maar na een tijdje lullen als crew member word ik vanzelf gekozen tot captain en gaat iedereen goed mee met de taken die gedaan moeten worden gelukkig. Toch zou het mooi zijn als er een tweakers crew zou komen hiervoor.
Ik ben het eens om eens met een Tweaker crew te kijken wat de mogelijkheden zijn. Heb het spel sinds vandaag, omdat ik maar niet wordt toegelaten tot de beta van Sea of Thieves.. Maar het is echt wel een droge game.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Heb er ondertussen al weer 38 uur opzitten met erg wisselende bemanningen :) Leuk om te zien dat meer Tweakers het spel hebben gevonden.

Voeg me vooral toe op Steam (Bambeakz), want ik zal nog vaak online te vinden zijn. Ben meestal onderdeks te vinden spelend met kanonnen en mijn hamer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharfer
Beakzz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 23:29:
Heb er ondertussen al weer 38 uur opzitten met erg wisselende bemanningen :) Leuk om te zien dat meer Tweakers het spel hebben gevonden.

Voeg me vooral toe op Steam (Bambeakz), want ik zal nog vaak online te vinden zijn. Ben meestal onderdeks te vinden spelend met kanonnen en mijn hamer :+
Ja, merk alleen dat het de laatste paar uur héél veel teamkills zijn en trolls helaas. Ik voeg je toe.

Sharfer#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laforte
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 14:44

laforte

Helemaal de weg kwijt!

Sharfer schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 01:29:
[...]

Ja, merk alleen dat het de laatste paar uur héél veel teamkills zijn en trolls helaas. Ik voeg je toe.
idd heeeel veel trolls en tk, bijna om gek van te worden. Ook heb je veel mensen die alleen upper deck een beetje om zich heen kijken terwijl vaak lower deck de meeste mensen nodig zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kom ze weleens tegen, maar er zijn gelukkig wat servers met admins. Zou wel leuk zijn als we een (klein) schip vol met Tweakers bij elkaar kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharfer
Ja, meestal heb je die laat in de avond. Ook al heb ik gisteren met een maat gespeeld en echt hilarische tijden meegemaakt. Moet ook zeggen dat mijn musket skills gisteren on fleek waren. Een boot vol met Tweakers kan twee kanten op gaan, maar ik ben er voor in.

Sharfer#2586

Pagina: 1