Bose QuietComfort 35 audiovertraging met video

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben sinds kort in het bezit van de Bose QuietComfort 35. Deze bevalt zeer goed.
Nu ervaar ik alleen een storende vertraging bij het gebruik van de headphone als ik bijv. uitzending gemist kijk via Safari op mijn macbook (Macbook pro 2016).

Wanneer ik de headphone gebruik met VLC player is deze vertraging veel minder aangezien ik in de app kies voor Bose als uitvoer apparaat. Ik weet dat bluetooth een vertraging heeft maar is de vertraging bij het kijken van video met audio aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-10 20:41
Hmm, appart. Hier zelf nog nooit last van gehad.
Heb je de nieuwste firmware geïnstalleerd via de Bose Connect app? Het gaat dan om versie 1.2.10. Het als de app opent zal deze het vanzelf aangeven, het downloaden en installeren kan best 30-40 minuten duren.

Ik weet wel dat bluetooth verzenders ook verschillend kunnen zijn, maar met mijn iPad, iPhone, Samsung TV en iMac werkt ie zonder vertraging. Lijkt wel alsof het dan als de bluetooth zender ligt (terwijl het toch om een gloednieuwe Macbook gaat) of iets uit uitzending gemist? Kun je op een Macbook of in het programma ergens de sync vertraging instellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik had nog niet de laatste versie van de firmware. De laatste firmware heeft het probleem gedeeltelijk verholpen, thanks! Een vertraging instellen zou mogelijk een oplossing kunnen zijn maar ik kan deze optie niet vinden in Safari of Chrome.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Kodi gebruiken, die houd rekening met de Bluetooth delay mits de audio output goed is ingesteld.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity