Videokaart defect? ASUS GTX670

Pagina: 1
Acties:

• Michel19761
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11-2025
Hoi

Ik had reeds een post gemaakt aangaande een vervangende kaart enkel vraag me nogsteeds af wat de oude kaart zou hebben.

Kaart: ASUS Geforce GTX670-DC2-2Gb

Draaide perfect totdat ik na het scherm van windows starten geen beeld meer kreeg, scherm zocht naar input waarna de pc opnieuw opstart.

In veilige modus we beeld

Tot nu toe alle drivers verwijderd met Guru en opnieuw geinstalleerd maar hetzelfde probleem, een oude kaart GTX650 ingebouwd en het probleem was weg.

Ook zie ik dat het bios scherm allemaal rode puntje liet zien (dit was weg bij de GTX650)

Als laatste de kaart in een andere pc getest waar hij hetzelfde probleem heeft

Iemand een idee of is het echt gewoon klaar

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-01 06:44
Denk wel dat het gewoon klaar is als het probleem op 2 pcs precies hetzelfde is en de andere videokaart wel gewoon werkt.

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:38

Nemesizz

Untouchable

Michel19761 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 18:56:

Ook zie ik dat het bios scherm allemaal rode puntje liet zien (dit was weg bij de GTX650)

Iemand een idee of is het echt gewoon klaar
Dan is het wel klaar, als je in je BIOS zulke dingen te zien krijgt heeft het niks meer met drivers te maken maar is je kaart gewoon stervende/dood, einde verhaal.

En voordat iemand (weer) met het ovenbak verhaaltje komt, dat werkt maar tijdelijk en alleen in gevallen van microbreukjes en niet bij dingen als defect VRAM of iets dergelijks (en is tegenwoordig de moeite ook niet meer waard) ;) .

Verwijderd

^ gpu is dood en een aanvulling op het gpu '' bakken '' dat er nog wel is schadelijke stoffen kunnen vrijkomen wat dan dus in je oven terecht komt wat bedoeld is om eten klaar te maken...