Ik ben opzoek naar een budget windows tablet/laptop. Voornamelijk om op te internetten (20 tabs tegelijk open enzo), downloads en grahpic design werk, digitaal tekenen. Na research bleven de Lenovo Miix 510 en de Acer Alpha Switch 12 over als tablets die binnen het budget passen. Hebben jullie ervaring met deze modellen en welke zouden jullie aanraden? Volstaat een i3 model of is een i5 significant beter? 8GB ram is voor mij helaas te duur.
Ook heb ik een aantal vragen over dingen die mij nog onduidelijk zijn.
Over de Acer Alpha Switch 12:
- Werkt de touchpad prettig?
- Heeft de tablet de mogelijkheid tot uitbreiding van het geheugen middels een micro sd kaart?
Over de Lenovo Miix 510:
- Komt deze met stylus?
- Heeft de tablet de mogelijkheid tot uitbreiding van het geheugen middels een micro sd kaart?
- Glijdt deze tablet niet naar achteren tijdens gebruik omdat hij geen rubber heeft aan de onderkant van de standaard, zoals de Acer wel heeft?
Ook heb ik een aantal vragen over dingen die mij nog onduidelijk zijn.
Over de Acer Alpha Switch 12:
- Werkt de touchpad prettig?
Over de Lenovo Miix 510:
- Komt deze met stylus?
- Glijdt deze tablet niet naar achteren tijdens gebruik omdat hij geen rubber heeft aan de onderkant van de standaard, zoals de Acer wel heeft?