Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral World of Tanks (WoT) gaan spelen op deze pc, en beeldbewerking als PhotoShop en Premiere.
WoT draait op 1,5 cores, vandaar dat ik een Pentium heb uitgezocht die je kan overclocken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zou ik maximaal 700 Euro er aan uitgeven. Ik wil zo goedkoop mogelijk een desktop die WoT op 1920 x 1080 met max graphics kan draaien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk voldoende te hebben aan 8gb werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren, behalve dat ik graag WoT op max graphics wil draaien, met een zo'n goedkoop mogelijke desktop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik ga de CPU overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Zoals eerder genoemd zoek ik een zo'n goedkoop mogelijke desktop voor World of Tanks en daarnaast beeldbewerking in de vorm van PhotoShop, Lightroom en Premiere. Zelf weet ik nog niet zeker of ik genoege heb aan de standaard cpu koeler als ik deze ga overclocken naar zo'n 4,8 ghz.
Zelf heb ik al een beginlijst gemaakt en ben benieuwd naar jullie mening en tips om bijvoorbeeld te besparen of meer waar voor m'n geld te krijgen.
Ik wil vooral World of Tanks (WoT) gaan spelen op deze pc, en beeldbewerking als PhotoShop en Premiere.
WoT draait op 1,5 cores, vandaar dat ik een Pentium heb uitgezocht die je kan overclocken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zou ik maximaal 700 Euro er aan uitgeven. Ik wil zo goedkoop mogelijk een desktop die WoT op 1920 x 1080 met max graphics kan draaien.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk voldoende te hebben aan 8gb werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren, behalve dat ik graag WoT op max graphics wil draaien, met een zo'n goedkoop mogelijke desktop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Ik ga de CPU overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Zoals eerder genoemd zoek ik een zo'n goedkoop mogelijke desktop voor World of Tanks en daarnaast beeldbewerking in de vorm van PhotoShop, Lightroom en Premiere. Zelf weet ik nog niet zeker of ik genoege heb aan de standaard cpu koeler als ik deze ga overclocken naar zo'n 4,8 ghz.
Zelf heb ik al een beginlijst gemaakt en ben benieuwd naar jullie mening en tips om bijvoorbeeld te besparen of meer waar voor m'n geld te krijgen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3258 Boxed | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 79,50 | € 79,50 |
| 1 | MSI R9 380 Gaming 2GB | € 209,- | € 209,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | BitFenix Neos Window Wit/Paars | € 42,- | € 42,- |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2B2133C9R | € 61,24 | € 61,24 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 514,74 | |