Ik heb momenteel een dual boot machine (hackintosh en windows 10) en heb 5 monitoren. Ik wil misschien een crossfire setup gaan draaien door een 2e hands r290 te kopen en zo meer frames te halen. Ook zou ik het lekker vinden een 6e monitor erbij te prikken.
Situatie als volgt:
Mobo: Q77m2dh (helaas maar 1x16 pci e en 1x 4 pci e.
CPU: i7 3770
RAM: 32 gb 1600
Videokaart 1: R290 die 3 monitoren aanstuurt (voor desktop en eyefinity)
Videokaart 2: HD4000 (van I7 3770) die 2 monitoren aanstuurt.
In zowel windows als hackintosh werkt dit perfect. Gewoon netjes 5 schermen.
Ik wil weten:
- of ik zonder problemen een 2e Crossfire AMD 290 erbij kan prikken en SOMS crossfire kan gebruiken en in normaal gebruik een 6e monitor laten aansturen.
- hoe de hackintosh setup hier mee om gaat?
- Kan ik een 6e scherm uberhaupt wel in de 2e crossfire kaart stoppen? Of kan die alleen gebruikt worden om te renderen?
- Ik lees overal dat x4 een probleem kan opleveren. Op bepaalde sites scheelt het maar 10% maar op andere sites schijnt het wel een probleem te zijn.. De I7 zou mss wbt lanes eea kunnen opvangen maar ik weet niet of dat bij x4 ook kan?
Situatie als volgt:
Mobo: Q77m2dh (helaas maar 1x16 pci e en 1x 4 pci e.
CPU: i7 3770
RAM: 32 gb 1600
Videokaart 1: R290 die 3 monitoren aanstuurt (voor desktop en eyefinity)
Videokaart 2: HD4000 (van I7 3770) die 2 monitoren aanstuurt.
In zowel windows als hackintosh werkt dit perfect. Gewoon netjes 5 schermen.
Ik wil weten:
- of ik zonder problemen een 2e Crossfire AMD 290 erbij kan prikken en SOMS crossfire kan gebruiken en in normaal gebruik een 6e monitor laten aansturen.
- hoe de hackintosh setup hier mee om gaat?
- Kan ik een 6e scherm uberhaupt wel in de 2e crossfire kaart stoppen? Of kan die alleen gebruikt worden om te renderen?
- Ik lees overal dat x4 een probleem kan opleveren. Op bepaalde sites scheelt het maar 10% maar op andere sites schijnt het wel een probleem te zijn.. De I7 zou mss wbt lanes eea kunnen opvangen maar ik weet niet of dat bij x4 ook kan?
[ Voor 11% gewijzigd door Tennisbal op 26-02-2017 14:35 ]