[Pricewatch] Individuele 'bolletjes filter' resetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Stel je voor, je hebt uit een groot assortiment produceren gefilterd met meerdere filters, maar je besluit een van je eisen te laten vallen...

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2ly1xg1.png

Jammer, dan moet je alles resetten.

Oplossingsgericht: Waarschijnlijk is het gebruiksvriendelijkst om uitgelijnd naar rechts ter hoogte van 'wel/niet' in grijs de tekst 'reset' te plaatsen. Een andere oplossing zou zijn om de gekozen optie uitklikbaar te maken. Het laatste zullen veel mensen niet door hebben gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Saturnus schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:26:
Oplossingsgericht: Waarschijnlijk is het gebruiksvriendelijkst om uitgelijnd naar rechts ter hoogte van 'wel/niet' in grijs de tekst 'reset' te plaatsen. Een andere oplossing zou zijn om de gekozen optie uitklikbaar te maken. Het laatste zullen veel mensen niet door hebben gok ik.
Of in plaats van radiobuttons gewoon gebruik te maken van een checkbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

crisp

Devver

Pixelated

rens-br schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:22:
[...]

Of in plaats van radiobuttons gewoon gebruik te maken van een checkbox
Nee, want dan zou je in dit geval zowel '1' als '2' kunnen aanvinken wat fysiek weer niet kan :P

Er wordt overigens gewerkt aan een oplossing hiervoor, maar ik kan nog niet zeggen wanneer dat productie-ready is... ;)

[ Voor 17% gewijzigd door crisp op 27-02-2017 15:34 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op maandag 27 februari 2017 @ 15:25:
[...]

Nee, want dan zou je in dit geval zowel '1' als '2' kunnen aanvinken wat fysiek weer niet kan :P

Er wordt overigens gewerkt aan een oplossing hiervoor, maar ik kan nog niet zeggen wanneer dat productie-ready is... ;)
Waarom zou dat fysiek niet kunnen? Beide aanvinken laat alle producten met die optie (ongeacht aantal) zien, mits er een "of" wordt toegepast dan.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 27-02-2017 17:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde