Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:23
Ik heb hier een IPad 1 liggen die ik ooit eens gekregen had.
Inmiddels kan ik er zelf niet veel meer mee omdat de app's die ik gebruik niet meer geschikt zijn voor de oude IOS.

Maar ik kan hem uiteraard nog wel gebruiken voor onze dochter die soms eens een filmpje wil kijken of een spelletjes wil spelen.

Echter ik heb hem gisteren tevoorschijn gehaald maar hij geeft geen beeld.
Ik had gelezen dat het 30 - 45 minuten kan duren als hij langere tijd gelegen heeft voordat er weer reactie komt.

Het enige wat ik nu heb is dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rF7X9wnm.jpg?1
Beeld is wat beroerd door mijn screenprotector

Ik heb de powerknop en home-knop reeds 10 seconden ingedrukt gehouden, maar er komt geen response.

Heeft iemand een tip?
Of moet ik gewoon nog even geduld hebben :)

2250 WP Zuid PVoutput

Beste antwoord (via MdO82 op 26-02-2017 12:29)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:43
Ik lees niet of je hem aan de lader hebt gehangen. Maar leg hem eens aan de lader en laat hem daar gewoon de rest van de dag aan liggen. Het duurt even voordat hij überhaupt weer op wil starten. Wij hebben een iPad 2 en Air 2 en die doen dat precies hetzelfde als ze echt helemaal leeg zijn. Gewoon geduld hebben en dus aan de lader laten hangen.

Had even over je eigen bericht heen gelezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 26-02-2017 12:23 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Dan denk je ga het toch maar even vragen of mensen het bekend voorkomen en wat denk je hij springt nu wel aan met een andere kabel :')

Afijn probleem dus verholpen

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:43
Ik lees niet of je hem aan de lader hebt gehangen. Maar leg hem eens aan de lader en laat hem daar gewoon de rest van de dag aan liggen. Het duurt even voordat hij überhaupt weer op wil starten. Wij hebben een iPad 2 en Air 2 en die doen dat precies hetzelfde als ze echt helemaal leeg zijn. Gewoon geduld hebben en dus aan de lader laten hangen.

Had even over je eigen bericht heen gelezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 26-02-2017 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
Ik had hem aan een lader hangen, maar nu hij aangegaan is kwam de melding deze accessoires wordt niet ondersteund.
Afijn even wisselen met de verschillende opladers en hij doet het inmiddels weer :)

Markeer jouw antwoord wel als beste antwoord dan is deze vraag tenminste afgehandeld ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Alle acties helaas voor niks geweest.
Het is natuurlijk een ipad 1 en die kan je niet meer updaten na IOS 5.1.1. _O-
Jammer maar helaas :D

2250 WP Zuid PVoutput