Swiftech MC462-A with Delta AFB-80MP fan

Pagina: 1
Acties:

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-08 15:30
weet iemand of de Swiftech MC462-A with Delta AFB-80MP fan :9 ook op een EP-8K7A+ past??? :9

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 19:22

star-saber

Ryzen

dan moet je effe kijken op www.swiftnets.com
daar staan bij product info een lijstje met compatible borden

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-04 12:26
Zitten er 4 gaatjes vlak bij de socket in je mobo?

Zoja, dan past ie! ;)

• Convoy
relaxed, past dus :9, bedankt voor de link

Verwijderd

Kijk wel ff of je de Rev1 versie van de MC462 hebt... Dit is een iets nieuwere met wat bijgewerkte hoeken zodat condensators op 't mobo niet in de weg zitten.

De MC462 die ik bij OC-shop heb gekocht was geen rev1 en ik moest er een hoek van 't blok afzagen omdat er een condensator in de weg zat van me A7M266

• Convoy
o? oke dan, bedankt, ga ik dat eerst ff checken, thx ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
www.breetcomputers.nl verkoopt de Rev 1. en er staat onder,
LET OP! deze cooler is niet geschikt voor: de Epox 8K7A+ en de Asus A7A266.

Flickr | Lego collectie

• Convoy
kreeg dit in een mailtje terug van oc-shop, heb namelijk gevraagd of ie op een Epox past:

Dat is geen probleem

Best Regards,

Jeroen

-------------------------------------------------
OC-Shop
Richard Faasen (director of marketing)
Jeroen Molinger (director of worldwide sales)

e j.molinger@oc-shop.nl

Verwijderd

Als je op de Siftech site kijkt dan zie je dat de rev 1 op een A7M266 past, let daarbij als je kijkt naar 't plaatje de aangepaste hoeken van de rev 1 die net over de condesator heen gaan... de eerste uitvoering (die ik heb) had dit dus niet en dan kan je wel begrijpen waarom ik er de ijzerzaag in moest zetten....

Verder is op de Swiftech site het volgende vermeld:
Revision .01 of the MC462 features notched corners to allow clearance for capacitors found in some DDR motherboards, such as the Asus A7M266, Iwill KA266, or the Epox 8KTA3 as shown below. The product was also tested at MSI labs, and we were informed by MSI that it is compatible with all their socket A and P4 motherboards.

Known incompatibilities (as of June 1st, 2001): Asus A7A266, Gygabyte GA-7DX, Tyan Trinity KTA, Tyan S2462 UNG Thunder K7 dual CPU, FIC AZ11E

Possible remedies: some of our users have reported cutting one of the heat sink corners to allow mounting despite the extra tall capacitors. Although this solution is mechanically acceptable, any modification made to the HS will void the product warranty. Here are pictures of such modifications with an Asus A7A266 (thank you to Michael Sukach for providing these images):
Overigens heb ik zelf grote problemen met dit blok... Als 'ie erop zit en de cpu op standaard setting draait dan werkt alles perfect. Echter als ik de FSB ook maar met 1 verhoog dan gaat 't gruwelijk mis en start m'n pc niet meer op (of komt maar tot halverwege)... Als ik m'n Coolermastertje er echter opzet dan gaat de FSB tot 153 met gemak. Erg raar als ik 't zelf zeg.. Overigens heeft dat blok m'n vorige 1.333 gesloopt, ik weet niet hoe, hij is niet doorgebrand ofzo maar misschien is 't gewicht 'm teveel geweest ofzo :?

Ik heb toen m'n oude 1.0 ghz Athlon geprobeerd en met m'n coolermaster ging 'ie met gemak naar de 1.2, met de MC462 kwam 'ie echter geen mhz hoger...

Het was geen warmte probleem want in m'n bios kon ik zien dat de temp met gemak onder de 38 graden bleef...

Zelf begrijp ik er helemaal niks van maar ik heb nu m'n Coolermastertje er weer opgegooid en voorzien van een Delta 60HP :P

• Convoy
vaag probleem, zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben met de swiftech koeler? :?

• Convoy
ben er nu uit, je moet de rev 1 hebben, die is aangepast, en kan dus prima op de Epox, weet dus wel welke koeler ik ga halen :P

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Wil je dan direct je ervaringen posten? Ik wil namelijk ook hetzelfde MoBo met dezelfde cooler kopen. Zou een beetje jammer zijn als het dan niet past.

• Convoy
kan je verzekeren dat ie past

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Past, en voor zover ik kan zien zal zelfs de oude revisie passen, er steken bij mn 8k7a+ geen condendingetjes in de uitsparingen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
relaxed! mijn bestelling is al de deur uit. :)
Pagina: 1