Onlangs een Hp Folio 1040 G2 aangeschaft via Marktplaats. Een geweldig apparaat, echter merkte ik net dat er een witte vlek in het scherm zit. Dit was mij pas opgevallen toen ik de taakbalk van Windows 10 minimaliseerde, anders zie je het niet. Hoewel ik er eigenlijk geen last van heb heb ik bij eventuele verkoop wel de plicht om dit te melden en tja, de waarde van de laptop keldert dan ook natuurlijk. Gelukkig zit er nog 1 jaar en 9 maanden garantie op via HP Care Pack. Nu ben ik de afgelopen 2 uur bezig geweest om te kijken of het scherm onder garantie vervangen kan worden en zojuist 2 paracetamolletjes ingenomen van de koppijn die ik hiervan heb gekregen. HP support Assist geïnstalleerd en die geeft dit weer:
Einddatum garantie: 1 jaar, 9 maanden
Einddatum standaardgarantie 19-11-2016
Einddatum Care Pack 19-11-2018
Ik heb dus geen aankoopbewijs of andere documenten van de laptop. Is het mogelijk om een beroep te doen op de garantie en zoja....Hoe?
Ps: serienummer is xxxxxxxxx productcode L8T47EA#UUG voor diegene die een poging willen wagen om krankjorum te worden (serienummer weggehaald om voor de hand liggende redenen)
Einddatum garantie: 1 jaar, 9 maanden
Einddatum standaardgarantie 19-11-2016
Einddatum Care Pack 19-11-2018
Ik heb dus geen aankoopbewijs of andere documenten van de laptop. Is het mogelijk om een beroep te doen op de garantie en zoja....Hoe?
Ps: serienummer is xxxxxxxxx productcode L8T47EA#UUG voor diegene die een poging willen wagen om krankjorum te worden (serienummer weggehaald om voor de hand liggende redenen)
[ Voor 8% gewijzigd door poema op 26-02-2017 11:42 ]