Volume control

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hai!

Kent iemand een alternatief voor Soundflower? :)
Ik gebruik dat al een tijdje om volume control te krijgen op HDMI naar m'n Dell UltraSharp; maar het is zo instabiel als de pest tegenwoordig. (Logisch, want die software is jarenlang verwaarloosd.)

Ik blijf het balen vinden dat MacOS je niet gewoon de optie geeft om volume control te activeren.
Jaja, ze volgen de standaard tot de letter enzo; maar je de optie geven om daar vanaf te wijken zou toch wel prettig zijn. Een van de, naar mijn mening, weinige dingen die Windows beter doet. :P

Anyway, ik wil dus graag volume control behouden over die devices - maar SF is duidelijk aan vervanging toe.
Google geeft niets, en Apple Support zelf heeft het over "third party apps from the app store"; maar wil niet specifiek zijn en ik kan er eigenlijk ook geen hol over vinden in de App Store.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:01

Hupske

AFCA

Vaak als ik een alternatief wil vinden gebruik ik de website alternativeto.net .

In dit geval kom ik uit op de app Sound Siphon klik als mogelijke vervanger. Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik zo de website er van bekijk lijkt het mij een goede app.
Hij kost alleen geld :9 Ws is dat niet je bedoeling dat je er wat voor moet betalen.

Of iets als Loopback? klik

[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 26-02-2017 08:31 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik vind het inderdaad onzin om te moeten betalen voor iets dat gewoon in het OS zou moeten zitten, maar een paar euro is zo'n ramp niet. $99 is echter een beetje teveel van het goede, hehe. :P

Sound Siphon ziet er wel wat interessanter uit, dank! :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10 08:30
Volgens mij voldoet Airfoil aan je eisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 20:43

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

http://www.volumemixer-app.com/ ?
(geen ervaring mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 20:43

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Als we toch Rogue Amoeba tips aan het geven zijn ;), deze mss beste optie ?
https://rogueamoeba.com/soundsource/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
Je kan ook de hardware route gaan:
sonderpa in "[MacBook Pro 2016] Ervaringen & Discussie"
Pagina: 1