Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toekomstbestendig gamesysteem build rond €1,500,-

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Delgaranor
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-11 14:27
Hallo medetweakers,

Ik wil graag een gamesysteem zelf bouwen voor rond de 1.500 euro (inclusief dual monitor en overigen). Ik wil er een toekomstbestendig systeem van maken zodat ik hem op den duur kan upgraden naar een VR ready systeem. Ik ben geen grote gamer maar wil wel de nieuwste games soepel en met goede kwaliteit kunnen spelen. Verder wat video- en fotobewerking, webontwerp etc.
Kunnen jullie me advies geven voor wat ik zou moeten nemen? Momenteel heb ik de volgende build samengesteld maar vind het te duur:

Dit is mijn eerste build dus als jullie me advies kunnen geven over dingen die wel of juist niet bij elkaar passen, of over zaken waar ik rekening mee moet houden, zou ik dat erg op prijs stellen.

Intel Core i5-6600K Boxed
Gigabyte GA-B150M-D3H
MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
Seagate Desktop HDD, 2TB
Sharkoon VG4-W Groen
Dell P2417H Zwart (2x)
Logitech Z623
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16
Corsair RM550x
Samsung 850 EVO 500GB

Alvast bedankt!

Robomanrob

Alle reacties

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:48
Graag de vragen van de template beantwoorden en gebruik maken van een wenslijst.
Kunnen we beter een vergelijking maken.
Wat ik nu al kan zeggen is dat je beter voor een 7e generatie intel cpu kan gaan of als alternatief een amd ryzen.

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Delgaranor schreef op zondag 26 februari 2017 @ 02:00:
Hallo medetweakers,

Ik wil graag een gamesysteem zelf bouwen voor rond de 1.500 euro (inclusief dual monitor en overigen). Ik wil er een toekomstbestendig systeem van maken zodat ik hem op den duur kan upgraden naar een VR ready systeem. Ik ben geen grote gamer maar wil wel de nieuwste games soepel en met goede kwaliteit kunnen spelen. Verder wat video- en fotobewerking, webontwerp etc.
Kunnen jullie me advies geven voor wat ik zou moeten nemen? Momenteel heb ik de volgende build samengesteld maar vind het te duur:

Dit is mijn eerste build dus als jullie me advies kunnen geven over dingen die wel of juist niet bij elkaar passen, of over zaken waar ik rekening mee moet houden, zou ik dat erg op prijs stellen.

Intel Core i5-6600K Boxed
Gigabyte GA-B150M-D3H
MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
Seagate Desktop HDD, 2TB
Sharkoon VG4-W Groen
Dell P2417H Zwart (2x)
Logitech Z623
Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16
Corsair RM550x
Samsung 850 EVO 500GB

Alvast bedankt!

Robomanrob
Voor dat geld nog een verouderd "Intel platform". Zou gewoon even een paar weken wachten....

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

. Ik wil er een toekomstbestendig systeem van maken zodat ik hem op den duur kan upgraden naar een VR ready systeem.
Een toekomstbestendig systeem bouw je toch juist zodat je deze niet meer hoeft te upgraden? :?
Momenteel heb ik de volgende build samengesteld maar vind het te duur:
Of je wensen zijn te hoog voor je beschikbare budget ;)
Anyway. Als je bij voorbaat weet dat je deze samenstelling te duur vind, waarom deel je hem dan?
Hetzelfde dat ik een stadsauto zoek. Een Lamborghini heb gevonden maar deze te duur vind en vervolgens aan jou vraag om de zoektocht verder voor mij in te vullen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Idd. Maak een wenslijstje want dit is onoverzichtelijk voor ons. Dan kunnen wij ook zien waar je op zou kunnen besparen en eventueel naar het budget streven/eronder blijven.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47
-Oude generatie processor. Hou ook Ryzen in de gaten, die zijn er volgende week. Staar je niet blind op intel
-Idem dito op Mobo. Je hebt trouwens een overklokbare CPU met een niet overklokbaar moederbord, dat is niet zo lekker op elkaar afgestemd.
-Kwalitatief is je voeding goed, maar wel aan de zware kant.
-Je hebt 2x 1920x1080 monitoren. Game je op 1 of op 2? Bij 1 monitor kan je namelijk ook prima een RX480 of GTX1060 pakken.
-De SSD is niet de beste qua prijs/GB opslag. De MX300 is beter.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Pagina: 1