Helaas is mijn trouwe ASUS GTX670 dc2-2Gb overleden en ben ik op zoek naar een nieuwe kaart maar twijfel over een aantal zaken
Gezien het verbruik en aantal Db's van de GTX670 dacht ik aan 1 van de nieuwe kaarten zoals de MSI GTX1050Ti game editie of vergelijkbaar met 4 Gb (budget max. 180 euro)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel core I7-860 processor
ASUS P7P55D LE moederboard
8Gb DDR3 Ram
550Watt voeding
SSD
Windows 7-64bits
Voornamelijk gamen: BF1, Flight sim, Resident evil7 etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meerdere benchmarks bekeken en info verzameld maar nog niet direct het gevoel of ik met de 1050ti vooruitga daar er niet direct een mooi overzicht is tussen de oude en nieuwe kaart.
Wie kan mij hierin adviseren?
Dus de uiteindelijke vraag is:
- Ga ik met de 1050ti 4gb vooruit en zou dit de beste keus zijn binnen mijn budget of dien ik naar een ander type te kijken.
Alvast hartelijk dank voor jullie info en hulp
Gezien het verbruik en aantal Db's van de GTX670 dacht ik aan 1 van de nieuwe kaarten zoals de MSI GTX1050Ti game editie of vergelijkbaar met 4 Gb (budget max. 180 euro)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel core I7-860 processor
ASUS P7P55D LE moederboard
8Gb DDR3 Ram
550Watt voeding
SSD
Windows 7-64bits
Voornamelijk gamen: BF1, Flight sim, Resident evil7 etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meerdere benchmarks bekeken en info verzameld maar nog niet direct het gevoel of ik met de 1050ti vooruitga daar er niet direct een mooi overzicht is tussen de oude en nieuwe kaart.
Wie kan mij hierin adviseren?
Dus de uiteindelijke vraag is:
- Ga ik met de 1050ti 4gb vooruit en zou dit de beste keus zijn binnen mijn budget of dien ik naar een ander type te kijken.
Alvast hartelijk dank voor jullie info en hulp