Sinds kort kan niemand nog op de beveiligde gedeeltes van mijn website (ook niet met geldig passwoord en usernaam). Ik gebruik apache 1.3.6 op een sun solaris server. Heb al geprobeerd deamons te stoppen en starten (met 'deamonnaam' stop en start) en zelfs de server te rebooten. In .htaccess lijkt mij alles ok en de paswoordfiles lijken mij ook ok. Heb trouwens een geprobeerd met vers gegenereerde paswoordfile met maar 1 user, ook niks. In http.conf staat Allowoverride = AuthConfig Iemand dit probleem nog gehad ? Apache/1.3.6 Server at sirius.mtm.kuleuven.ac.be Port 80
Nog boeiende meldingen in je error logs?
En wat is er veranderd waarna het opeens niet meer werkte?
En wat is er veranderd waarna het opeens niet meer werkte?
Heb error_log gevonden (thx for the tip) en daarin komt nadat ik wil accessen : Permission denied : could not open passwordfile, nogtans staat deze laatste waar ze moet staan. Accessprivileges gecontroleerd : rwx r r voor de directory en rwx rx rx voor file.
Verwijderd
u4eake:
Accessprivileges gecontroleerd : rwx r r voor de directory en rwx rx rx voor file.
Maak van de directory eens rwxr-xr-x
en van de file rw-r--r--
code:
1
| Permission denied : could not open passwordfile. |
Accessprivileges gecontroleerd : rwx r r voor de directory en rwx rx rx voor file.
Maak van de directory eens rwxr-xr-x
en van de file rw-r--r--
Probleem opgelost met accessprivileges aan te passen. Thx ! Ik had het misschien zelf kunnen vinden als mijn brein nemeer in werchter gezeten had lol 
Wel fijn die snelle respons hier
Wel fijn die snelle respons hier
Pagina: 1