Hallo Tweakers, ik kreeg de vraag om een school-laptop voor mijn zusje uit te zoeken en daarom leek het mij verstandig om dat even hier na te vragen.
Wat ga je met je laptop doen?
Het is zoals ik zei een school laptop dus er moet met gemak Microsoft Office op gedraait moeten worden. Ook moet een game zoals Minecraft er makkelijk op kunnen draaien. Besturingssysteem windows 10.
Wat is je budget?
Ongeveer €300 , maximaal €400. De laptop hoeft niet nieuw te zijn, ik zie zelf liever meer performance voor een 2e hands laptop
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij moet wel in een rugtas passen (15") ik denk zelf dat 2kg prima is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, er zijn niet echt specifieke merken als voorkeur. De laptop moet wel minimaal een 500GB HDD en als het kan een SSD, maar dat is niet persee nodig.
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb kunnen geven en zo niet hoor ik het graag!
Groet,
Matthijs
Wat ga je met je laptop doen?
Het is zoals ik zei een school laptop dus er moet met gemak Microsoft Office op gedraait moeten worden. Ook moet een game zoals Minecraft er makkelijk op kunnen draaien. Besturingssysteem windows 10.
Wat is je budget?
Ongeveer €300 , maximaal €400. De laptop hoeft niet nieuw te zijn, ik zie zelf liever meer performance voor een 2e hands laptop
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij moet wel in een rugtas passen (15") ik denk zelf dat 2kg prima is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, er zijn niet echt specifieke merken als voorkeur. De laptop moet wel minimaal een 500GB HDD en als het kan een SSD, maar dat is niet persee nodig.
Ik hoop dat ik genoeg informatie heb kunnen geven en zo niet hoor ik het graag!
Groet,
Matthijs