Toon posts:

MP3 Speler zonder EEPROM nuttige aanschaf?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi daar,

als je nu een MP3 speler koopt zonder updatebare rom, is dat dan nog nuttig?
Liever gezegd, kunnen de nu verkocht wordende spelers die je wel kan updaten, strax dmv updates ook MP3Pro spelen? Of vergt dat teveel processing kracht?
En denken jullie dat de grote MP3 sites in de nabije toekomst zullen overgaan op het Pro formaat?

Gr, ViSioN

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Voor mij maakt het niet veel uit. Na een jaar of een, twee, drie koop ik toch wel een nieuwer kleiner model.
Tis natuurlijk wel balen als binnen een week een nieuw formaat uitkomt en algemeen geaccepteerd wordt of zo.

Het enige wat aan een upgradeable (?) bios handig was, is dat het ietsie sneller/logischer/handiger werkt. Maar echt nodig is het niet, aangezien Play-stop-next toch de meest belangrijkste functies zijn.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 17:58 schreef athlonkmf het volgende:
.......
Het enige wat aan een upgradeable (?) bios handig was, is dat het ietsie sneller/logischer/handiger werkt. Maar echt nodig is het niet, aangezien Play-stop-next toch de meest belangrijkste functies zijn.
dat is dus niet echt waar hij naar vraagt, want als je je "bios" van je speler update doe je dat niet voor Play-stop-next etc.
en dat is dus ook niet waar hij naar vraagt :)
Hij vraagt: of het dan mogelijk is dat je speler dan mp3 pro aankan :)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op dinsdag 03 juli 2001 18:32 schreef Schum1 het volgende:

[..]

dat is dus niet echt waar hij naar vraagt, want als je je "bios" van je speler update doe je dat niet voor Play-stop-next etc.
en dat is dus ook niet waar hij naar vraagt :)
Hij vraagt: of het dan mogelijk is dat je speler dan mp3 pro aankan :)
Ik beantwoordde zijn eerste vraag: "als je nu een MP3 speler koopt zonder updatebare rom, is dat dan nog nuttig?" :P

Als MP3 pro niets anders is dan een nieuw formaat, dan is een upgradeable rom wel genoeg om het te laten werken.
Het zou wat meer stroom vreten, maar kan moeilijk zo zijn dat het niet snel genoeg zou zijn vanwege processorkrachtproblemen.

Maar zoals ik al zei... tegen de tijd dat een nieuw formaat helemaal geintroduceerd wordt, je toch wel een nieuw model mp3-speler gaat kopen, omdat die kleiner, mooier, goedkoper is. :D

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp