Toon posts:

Welke reciever / versterker heb ik nodig?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over het kopen van een versterker, reciever of amp.
Op het moment heb ik een Yamaha AX-570 en het bevalt me niet helemaal.
Ik heb namelijk een setje JBL L80T en Canton karat 920.
De Amplifier die ik nu heb geeft het geluid niet geweldig door vind ik zelf, niet vol genoeg en snel te veel bass.

kan iemand mij een versterker adviseren die een mooi vol en helder geluid doorgeeft.
Hoeft niet perse met AirPlay of Digitale ingangen enz.
Mag ook gaan om oudere modellen op marktplaats bijvoorbeeld.

budget: tot 200 euro. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:53
Aankoopadvies hoort in Consumentenelektronica Aankoopadvies thuis. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat we op GoT een vorm van eigen onderzoek verwachten. Zie ook de Quick Start bij het openen van een topic binnen CEA. Ik zou je willen vragen je topic daar opnieuw te openen gebruik makende van die Quick Start.

Met een budget van 200 euro is er nieuw niet veel te vinden waarbij de zoektocht ook nog verkleind word doordat je niet hard aangeeft wat je zoekt. Een stereoversterler. surround receiver? Wij zijn niet de persoon om Marktplaats voor jou af te gaan zoeken. Waarbij audio ook nog eens zeer persoonlijk is en termen als "mooi" en "vol" niets zeggen. Waarbij je dan direct ook de discussie hebt of versterkers een klankkleur hebben of niet, een discussie die onzinnig is te voeren en die je vooral zelf moet ervaren. Iets wat niemand kan ontkennen is dat akoestiek zeer belangrijk is voor het geluid. Dat zou mijn uitgangspunt zijn bij dergelijke klachten.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 25-02-2017 16:46 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.