Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tip verzoek Power supply Acer monitor

Pagina: 1
Acties:

• Regter
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-02-2022
Ls,

Ik heb een Acer s243hl waarvan de adapter/power supply mist.

Op de sticker staat 19v - 2.1A. Na flink wat tijd op google te zitten krijg ik dit maar niet gevonden. Is er iemand die mij op weg kan helpen met tips waar ik dit kan aanschaffen? gelieve in nederland uiteraard maar overseas is ook geen probleem.

Model : S243HL
Version : S243HL bmii
Power rating : 19V 2.1A

Alvast bedankt.

Gr,

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Als ik snel Google raadpleeg zie ik al een hoop hits. Zit hier dan niets tussen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

19V is heel gangbaar voor notebook adapters, grote kans dat je daar dus wel iets van kan vinden dat minimaal 2.1A kan leveren.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou zeggen: bezoek eens een kringloopwinkel. Grote kans dat daar een dergelijke adapter ligt.

In Zwolle is zelfs een ICT-kringloopwinkel met allerlei bakken vol met adapters, gesorteerd op de geleverde spanningen. Laptop adapters (waar 19V meestal in te vinden is) liggen er ook altijd wel.

Waar je rekening mee moet houden is dat de spanning gelijk moet zijn maar dat de stroom die de adapter kan leveren best hoger dan 2,1A mag zijn. Het apparaat zal nooit meer vragen dan nodig...