Nou mensen ik heb twee uur geleden Blue Shift gekocht 
Maar twee uur daarna voel ik me behoorlijk genept mijn redenen:
1: Je speelt het in twee uurtjes uit (zonder cheats)
2: De nieuwe wapens die in het boekje en op de screenshots staan (de m16 en de andere shotgun model ook een nieuwe pistol) heb ik niet gezien, alles de gewone standaard halflife models.
3: Ook nieuwe alien models zijn er niet, staan wel achter op het hoesje en de doos.
4: ook de wapens die er in opposing force inzitten zijn hier niet te zien.
5: in de DC versie zou ook een iets zitten dat je ook een paar levels als alien zou kunnen spelen. Hier zit dat dus niet in.
6: er zit geen multiplayer mode in, alleen een nieuwe versie van opposingforce deathmatch en die had ik al bij generations
en als laatste reden:
Het einde is behoorlijk triest!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dan toch aan de M16 of een ander model kom,
en waarom dit spel dan ooit is uitgebracht!
want ik vind het dikke bagger.
ik breng het niet terug want ik heb zo'n beetje de hele halflife saga al legaal (generations, gunman en nu ook blueshift).
Dit maakt het een beetje af.
Maar twee uur daarna voel ik me behoorlijk genept mijn redenen:
1: Je speelt het in twee uurtjes uit (zonder cheats)
2: De nieuwe wapens die in het boekje en op de screenshots staan (de m16 en de andere shotgun model ook een nieuwe pistol) heb ik niet gezien, alles de gewone standaard halflife models.
3: Ook nieuwe alien models zijn er niet, staan wel achter op het hoesje en de doos.
4: ook de wapens die er in opposing force inzitten zijn hier niet te zien.
5: in de DC versie zou ook een iets zitten dat je ook een paar levels als alien zou kunnen spelen. Hier zit dat dus niet in.
6: er zit geen multiplayer mode in, alleen een nieuwe versie van opposingforce deathmatch en die had ik al bij generations
en als laatste reden:
Het einde is behoorlijk triest!
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dan toch aan de M16 of een ander model kom,
en waarom dit spel dan ooit is uitgebracht!
want ik vind het dikke bagger.
ik breng het niet terug want ik heb zo'n beetje de hele halflife saga al legaal (generations, gunman en nu ook blueshift).
Dit maakt het een beetje af.
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.