wysiwyg editor gratis

Pagina: 1
Acties:
  • 470 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 08:32
hallo allemaal.

ik zoek een wysiwyg editor die gratis is. Een bestaande website wil dat ik soms wat aanpassingen doe. Deze is nu in dreamweaver gemaakt en kan ik via een ftp server van het web afhalen. Hoef dus niks nieuw te bouwen maar gewoon aanpassingen doen. Als ik dit op google zoek kom ik heel veel tegen, maar het is allemaal wat onduidelijk. Coffeecup zag ik. en nog wat andere. Is er iemand die de gouden tip voor mij heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De titel is je zoekopdracht. Zowel in Google als op Tweakers...
jaydenjarno schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:56:
[...]Als ik dit op google zoek kom ik heel veel tegen, maar het is allemaal wat onduidelijk.[...]
Wat is er onduidelijk dan?
Coffeecup zag ik. en nog wat andere. Is er iemand die de gouden tip voor mij heeft?
Waarom voldoet Coffeecup niet?

Zie verder [google=free offline wysiwyg html editor 2016] (2016, zodat het redelijk recente info is). De eerste hit geeft al een mooi overzicht.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 08:32
ik ken coffeecup niet maar ga die eens proberen. uit jouw link ook KompoZer gedaan. Zou makkelijk in gebruik moeten zijn :-)

dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Zoeken kun je prima zelf; als je dan een top 3, 5, whatever over hebt kun ze die programma's proberen (er zijn niet voor niets trials) en afhankelijk van je eigen eisen een afweging maken. Een discussie starten over welke bij andere mensen de voorkeur heeft kan ook nog maar ook dan verwachten we eigen inzet en in ieder geval een lijstje met must-have's, nice-to-have's etc. te zien waar we wat mee kunnen. "Ik zoek een wysiwyg-editor" is een veel te brede vraag met 10 miljoen mogelijke antwoorden. Zonder eisen/wensen kom je daar nooit uit. Als het "allemaal wat onduidelijk" is geef dan op z'n minst aan wat onduidelijk is. Lang verhaal kort: als je nou voortaan voor 't openen van een topic eens even onze Quickstart doorneemt en die hanteert bij 't schrijven van je topicstart dan hoeven wij minder slotjes te zetten ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.