Toon posts:

is het niet een idee om

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een soort megaflush team op te zetten

dit team zou dan normaal allemaal bij verschillende projecten zitten maar als we ergens even snel moeten stijgen om bevoorbeeld #1 te worden dan stuur je deze mensen een meeltje en dan gaan deze mensen voor het betreffende project kraken of om juist ergens waar minder output is dat wat te verhogen om de huidige posistie te behouden dan maak je dus een soort nieuwsbrief en degene die zich daarvoor in willen zetten zorgen dat ze het juiste progje hebben

ik hoor graag uw reactie

Verwijderd

je bedoelt de Dutch Power Cows >:)

Verwijderd

Topicstarter
nee een team binnen dpc

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 17:16 schreef Fritzz het volgende:
nee een team binnen dpc
Ohw.. vandaar mijn >:) misschien???

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Mensen kraken wat ze willen kraken. De naam Megaflush is niet van toepassing (Meer : "Controlled Deployment of Limited Computing Power" ofzow...)

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat we beter een soort exchange kunnen opzetten; Mensen met een AMD systeem moeten hoe dan ook RC5 doen; Intel is weer relatief beter bij OGR.

Dit hoeft niet te betekenen dat een persoon met een AMD-bak geen OGR kan doen; Hij moet iemand vinden met een Intel-bak die RC5 wil doen. Als zijn systeem meer RC5 kan doen en dat Intel-systeem meer OGR dan is het een win-win situatie.

Het grote probleem hierbij is het vinden van iemand die zich aan gemaakte afspraken kan en wil houden.

Misschien is dit de reden dat ik zowel een Intel als een AMD systeem heb :)

Edit : Dit alles heeft denk ik meer effect dan zo'n overal inzetbare hoeveelheid CPU-cycles. :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
"Controlled Deployment of Limited Computing Power" hmm, doet me denken aan mijn Casio zakjapanner :)

We spend our years as a tale that is told

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op dinsdag 03 juli 2001 17:40 schreef Mr_Atheist het volgende:
Mensen kraken wat ze willen kraken. De naam Megaflush is niet van toepassing (Meer : "Controlled Deployment of Limited Computing Power" ofzow...)

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat we beter een soort exchange kunnen opzetten; Mensen met een AMD systeem moeten hoe dan ook RC5 doen; Intel is weer relatief beter bij OGR.

Dit hoeft niet te betekenen dat een persoon met een AMD-bak geen OGR kan doen; Hij moet iemand vinden met een Intel-bak die RC5 wil doen. Als zijn systeem meer RC5 kan doen en dat Intel-systeem meer OGR dan is het een win-win situatie.

Het grote probleem hierbij is het vinden van iemand die zich aan gemaakte afspraken kan en wil houden.

Misschien is dit de reden dat ik zowel een Intel als een AMD systeem heb :)
ehm...er is meer dan RC5 en OGR alleen hoor, en daar heet het nog gewoon MegaFlush, en ik weet niet wat sneller is bij de nieuwe projecten, intel of amd, dus als iedereen dat nou effe uitprobeert >:)

http://www.donorofniet.nl/

• 0rbit
Tuurlijk is er meer dan OGR en RC5, maar het gaat om het idee. Neem bijvoorbeeld een Pentium 3 733; Zou je dit ding gebruiken voor RC5 dan zou je 2 Mkey/s doen. Zou je OGR doen dan doe je ongeveer 5 Mnodes/s.

Stel dat de persoon met zo'n P3 733 RC5 wil doen en iemand vind met een Athlon Classic 650 die OGR wil doen, dan zou de P3 met OGR dezelfde score halen als de Athlon maar de Athlon zou 710 RC5-blokjes per dag doen in plaats van de 660 ! Netto-winst dus 50 blokjes !

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Op dinsdag 03 juli 2001 17:50 schreef Mr_Atheist het volgende:

*knip*

Netto-winst dus 50 blokjes !
wat weer gelijk staat aan een p133 }:O

Verwijderd

Hij heeft het idee waarschijnlijk van ArsTechnica waar een Flying DC Squad is. Een groep mensen met ongeveer 30k rc5 graaskracht, die snel van project naar project switchen om een bepaalt team te helpen.

Ik vind het wel wat hebben. Ik denk dat ik één van m'n pc's er wel aan mee zou laten doen :)

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Het idee is wel grappig jah, maar hoe uitvoerbaar is het :?

Eigenlijk zou er dan een subteam moeten zijn die dan overschakelt !
Maarja vindt die maar eens.
Misschien dat er dan wel een nieuwe gevormd moet worden !
"The Flying Dutch Power Cows"
Vliegen van project naar project :)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• 0rbit
Het zou wel leuk zijn als er zo'n multi-inzetbaar subteam was (zeg, maar de hoeren der distributed computing) maar of er echt mensen mee zouden willen doen; ik weet niet :)

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Lijkt me op zich wel leuk, in dat subteam zitten, maar dat gaat mijn huidige subteam niet leuk vinden >:)
---
Als ik bijvoorbeeld ogr wil doen, ga ik niet ruilen omdat ik dan een hogere output heb, want als ik ogr doe wil ik mijn koetje ook ogr zien doen :)
No offence hoor, het is een goed idee als het je niet uitmaakt wat je ziet.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Gewoon via een site dit project opzetten, met een server waarop proxies voor alle mogelijke projecten draaien, plus .exe's van elk project. Voor de rest een erg actief forum waarop alle leden snel informatie kunnen krijgen over een mogelijke overschakeling.

Ik wil hiervoor wel een pc inzetten, en jullie?

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Tja das wel een goede eigenlijk.
Ik heb nu nog te beperkte middelen om echt een verschil te maken ... dus ik pas ff.

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 12:02
Misschien is het niet een idee om een heel subteam dat te gaan laten doen, maar gewoon aan alle subteams vragen of ze er 1 pc op willen zetten. Hoeveel subteams zijn er wel niet (ben lui heb geen zin om te kijken) maar zeg zo'n 50. Zijn toch weer 50 pc's als ze er allemaal 1 willen 'afstaan'.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Dat zou een goed begin moeten zijn, maar eigenlijk moeten het nieuw geassimileerde leden zijn, 't zou een idee zijn om in de komende verandering van Document 123 een alinea op te nemen dat mensen hier ook over na kunnen denken.

Dan moeten we wel snel die proxies enzo opzetten tho...

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Er zijn hier wel tig mensen die "spontaan" een proxy kunnen opzetten.
Zorg nu maar eens eerst voor ghz'en !

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Het lijkt mij wel een kewl idee.

Ik kan zelf m'n pc niet 'afstaan', omdat ik er maar één heb waar ik me koe van me pa op mag laten draaien.
Maar als jullie echt hoog zitten moet je me maar roepen zal ik es wat proberen te regelen :7

Verwijderd

Goed idee, ik stel wel een Athlon700 beschikbaar.

Verwijderd

Ik stel mijn DECpc aka jensen wel beschikbaar Alpha 21064 150mhz
OGR==P133
RC5==p66
snel he :+

Verwijderd

Ik ben ook wel bereid om mijn Tbird 800 ter beschikking te stellen, want vind het wel een leuk idee zo'n flying subteam. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben natuurlijk bereid om mijn pc's in te zetten als xtra graaz kracht alleen weet mijn subteam dat nog niet maar goed

het is een p166 met mmx een 550 laptop en zeer binnenkort een amd tb 1400

vriendelijke groet
Fritzz

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

tha_snail wees me net op dit draadje, heb ik gemist, maar kijk maar eens wat ik vanochtend bedacht heb (bijna hetzelfde)
op wdo

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1