"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
geen problemen meej... misschien moet je anders amici ofzo proberen werkt ook goed gisteren bij een vriend gezien
Goed gezien mafiasven!Op dinsdag 03 juli 2001 17:01 schreef mafiasven het volgende:
geen problemen meej... misschien moet je anders amici ofzo proberen werkt ook goed gisteren bij een vriend gezien
nadeel: je kan niet op Away worden gezet met Amici...
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
quote van siteOp dinsdag 03 juli 2001 16:59 schreef bramvrzt het volgende:
Heeft iemand hetzelfde probleem? Ik zie nog niets op de site van Trillian staan namelijk...
lijkt me duidelijk6/29/2001 - Language packs, v0.6351, and MSN/Yahoo patches.
We've gotten a fair amount of e-mail lately with offers to help us translate Trillian to different languages, so I wanted to post here to clarify what we need and what we don't need.
Currently, the only thing you can translate in Trillian is the internal help system; these files are available for download from the development section of our website. Should you choose to translate them, send them back to us and we will link all of your work here at ceruleanstudios.com.
Additionally, our website can always be translated if you're up to it. The site is relatively small, so just "view source" and grab the HTML files if you want to translate them. Again, we'll be happy to host this here and give you proper credit should you undertake this task.
Lastly, there is currently no way to translate the inner text within Trillian. We are working on language packs for the future to make this a possibility, but there's nothing you can easily do yet, so please stay tuned! We'll be updating the website when the language packs are complete and we're ready for public assistance.
As an added note: v0.6351 contains the recent Yahoo and MSN Messenger patches, nothing else! Please download it only if you haven't grabbed the patches in the past. The patches are available at http://www.ceruleanstudios.com/trillian-v0.635-yahoopatch.exe and http://www.ceruleanstudios.com/trillian-v0.635-msnpatch.exe, respectively.
Thank you all very much for your continued support!
-Scott Werndorfer
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja, dat lijkt mij ook erg duidelijk. En daarom had ik er al het volgende bij gezet, maar dat heb jij waarschijnlijk niet gelezen:lijkt me duidelijk
Maar goed, hij doet het opeens weer. Ik ga nog wel 's uitzoeken wat het probleem nou was. De logjes zeggen alleen dat er een connection error was, zonder errornummer.Ik heb natuurlijk de laatste versie, die de challenge-patch al heeft.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Was misschien de server van MSN die eruit lag. Of een foutje bij je provider... kan zoveel zijn...
Wat er ook gebeuren moogh...
Verwijderd
er was eergister ofzo idd een probleem met de msn servers.. ik kon toen ook niet met trillian op msn komen.
msn ligt hier de hele dag (4 juni) al plat
geen 1 account werkt..
4 juli zal de geschiedenis ingaan als een zwarte dagOp woensdag 04 juli 2001 19:22 schreef SlaSauS het volgende:
msn ligt hier de hele dag (4 juni) al platgeen 1 account werkt..
Zal wel weinig aan gebeuren vandaag omdat het een nationale Amerikaanse feestdag is ofzo... misschien dat ze allemaal aan't vakantievieren zijnOp woensdag 04 juli 2001 19:22 schreef SlaSauS het volgende:
msn ligt hier de hele dag (4 juli) al platgeen 1 account werkt..
Verwijderd
laat dit maar niet aan ome bill of een andere amerikaan horen4 juli zal de geschiedenis ingaan als een zwarte dag
Pagina: 1