Wel een koelblok op de core maar een fan is geloof ik niet standaard.Op dinsdag 03 juli 2001 16:59 schreef Thingie007 het volgende:
HELE DOMME VRAAG!!!!!!!!!!!!!![]()
Zit er standaart op een gf mx een koeler?????????????
Ik ga namelijk binnenkort een nieuwe videokaart kopen.
Asus V7100 GF 2 MX
Dan zoek je toch even op de site van Asus naar een plaatje van dat ding. Weet je meteen of er een koeler op zit of niet. Volgens mij wel maar weet het niet zekerOp dinsdag 03 juli 2001 17:02 schreef Thingie007 het volgende:
ooh die zal ik dus ook moeten aanschaffen!!!
Ik ga namelijk binnenkort een nieuwe videokaart kopen.
Asus V7100 GF 2 MX
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
kan niet.
of het is een ddr kaartje, dan nog heeft hij geen snelheidswinst, 64 bit weet je wel.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Caps uitzetten aub, en nee, heatsinkOp dinsdag 03 juli 2001 20:28 schreef Thingie007 het volgende:
ZIT ER STANDAART EEN KOELER OP EEN VIDEOKAART?
Sorry. Moest ff wat stoom afblazen
Verwijderd
maar er zit standaard geen actieve koeling op. Is wel aanbevolen, die krengen worden megaheet zonder actieve koeling. Mte actieve koeling kun je em trouwens lekker ver opvoeren
Verwijderd
Op woensdag 04 juli 2001 10:42 schreef Jetser het volgende:
Nederlands blijft moeilijk voor veel mensen:
standaart???? zal toch wel standaard zijn?
standaart?Op dinsdag 03 juli 2001 16:59 schreef Thingie007 het volgende:
HELE DOMME VRAAG!!!!!!!!!!!!!![]()
Zit er standaart op een gf mx een koeler?????????????
eerdt?ik zal toch echt eerdt nederlands moeten leren!!!!!!!!!!
"Zitten"
Zitten?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Op woensdag 04 juli 2001 11:00 schreef rabbit het volgende:
Op mijn Powercolor Geforce 2 MX zit een heatsink + koeler
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein