Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 889833

Topicstarter
Beste allemaal,

Sinds eind januari 2017 ben ik in het bezit van een Samsung S7. Al sinds de aanschaf van het toestel ervaar ik een probleem met de batterijduur. Met name het feit dat de telefoon spontaan uitvalt wanneer de batterijcapaciteit tot 20% is afgenomen.

Herkent iemand dit probleem? Ik heb ook geen idee of het een hard- of software probleem is.

Groet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-04 22:18
Factor reset, niks installeren. Probleem bestaat nog? Garantie claimen. Dan zou het alleen nog een hardware probleem modem zijn, zoals een defecte accu

[ Voor 36% gewijzigd door reyals op 25-02-2017 04:54 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:09
Anoniem: 889833 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 23:09:
Beste allemaal,

Sinds eind januari 2017 ben ik in het bezit van een Samsung S7. Al sinds de aanschaf van het toestel ervaar ik een probleem met de batterijduur. Met name het feit dat de telefoon spontaan uitvalt wanneer de batterijcapaciteit tot 20% is afgenomen.

Herkent iemand dit probleem? Ik heb ook geen idee of het een hard- of software probleem is.

Groet
Als hij uit is hang hem eens aan de lader, als hij is opgestart haal je hem eraf valt hij dan nog uit? Hang hem eens de hele nacht of een lange tijd aan de lader. En als hij 100% aantikt laat je hem nog even laden. Helpt dit en een factory reset niet dan zou ik garantie claimen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers

Op tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf wat eigen inzet te tonen voordat je een topic opent. Wat heb je dus zelf al gevonden, gedaan en geprobeerd?

Kun je dit toevoegen aan de openingspost?

Verder denk ik persoonlijk ook dat het een hardware defect is, aangezien je dit probleem als sinds het begin hebt.