Windows 10 Backupsysteem in Cloud

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Hey!,

Ik zoek een goed backup systeem waarmee ik al mn data in de cloud kan opslaan.
Dan heb ik het ook met name over instelling van programma's welke vaak in :C/User/etc staan

Dropbox ed gaat volgens mij niet werken omdat dat 1 map is,
En je niet al je programma's in die map kunt installeren omdat er dus ook stuff in Users wordt geplaatst etc.

Ik heb wel een Stack accound met 1TB gratis cloud opslag, wellicht heb ik daar iets aan.

Ik zou in het geval van een systeem crash HDD fail, nieuwe laptop graag met een paar klikken klaar zijn en al mezelfde settings etc terug hebben, alles zoals ik het had eigenlijk.
Zodat ik niet uren bezig ben alles opnieuw in te stellen.

Wie weet er een goede oplossing ?

Ik dank u zeer!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18

P_Tingen

omdat het KAN

Image maken met (bv) Macrium Reflect, is toevallig net een update van:
downloads: Macrium Reflect 6.3.1734

... en gaat over tot de orde van de dag

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-01 15:45
Heb goeie ervaringen met Backblaze en Crashplan. Beide leveren ook programma's mee om de back-up zelf te maken.

while (! ( succeed = try ()));

Verwijderd

Met Backup voor Windows 7 zou je ook in OneDrive kunnen back-uppen.

Ik heb een internet security suite waarin een backup optie zit waarbij Dropbox een google drive wel ondersteund worden.

Je hebt het over data, en dan vooral de gebruikersmap? Dus gewoon bestandsgeschiedenis...

Gewoon OneDrive dus?

• FlorisVN
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-01 16:38
Acronis cloud, is mooie oplossing !

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:04

Perkouw

Moderator General Chat
Ik mis hier behoorlijk je eigen inzet. Zoek eens op zaken als Veaam backup er zijn meer dan genoeg oplossingen te bedenken en daar zul je zelf een keuze in moeten maken.

Verwijderd

Hoi LockeJohn,

Allereerst welkom op GoT! :)

Echter, ik wil je wel vragen om eerst even te oriënteren; oftewel wat vooronderzoek te verrichten. Probeer voor jezelf op een rijtje te zetten welke cloud-oplossingen aansluiten bij je wensen. Pas als je daar niet uitkomt, kun je gericht een topic aanmaken, waarbij je dan in de topicstart (de eerste post in een topic) vermeldt wat je al hebt ondernemen/geprobeerd/uitgezocht enzovoorts. Daarmee toon je dat je zelf moeite in je eigen topic steekt en dan krijg je meestal ook goede reacties.

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.