Goede avond 
Ik heb al sinds 2012 een Logitech M500 muis. Deze vond ik erg fijn en heb dus al die jaren niks anders gezocht. Echter begint die nu wel rustig kapot te gaan. Af en toe verliest die contact en na paar tellen komt die weer terug. Heb usb poort getest met andere muis, daar licht het niet aan. En zo ook andere muis. Dus hij begint na bijna 5 jaar het leven te verliezen
Ik zoek een?
Ben op zoek naar een nieuwe muis, en aangezien ik jaren lang niet naar heb gekeken dacht ik om even hier te vragen of ik wel goede keuze maak.
Wat is je budget?
Aangezien ik binnenkort een RX 470 of 480 wil halen denk ik voor een muis aan prijs rond €70 a 80 max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb even Pricewatch doorgezocht en veel op google gezocht naar muizen, en wat mij aanspreekt heb ik even op een rijtje gezet.
G502 scoort erg goed in reviews. GXT 35 heeft wat minder reviews dan G502 maar toch scoort die wel goed. Mij lijkt die handig omdat die draadloos en met draad kan. Pro Gaming heb ik ook even in hand gehad, wel kleine muis voor mijn big hands maar wel een leuke fijne muis.
Qua Gaming zal muis voor o.a. MMO gebruikt worden. Extra knopjes zijn niet noodzakelijk, heb wel naar paar MMO muizen gekeken maar vind ze niet fijn in hand zitten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Indien nodig, hieronder mijn systeem
Ik heb al sinds 2012 een Logitech M500 muis. Deze vond ik erg fijn en heb dus al die jaren niks anders gezocht. Echter begint die nu wel rustig kapot te gaan. Af en toe verliest die contact en na paar tellen komt die weer terug. Heb usb poort getest met andere muis, daar licht het niet aan. En zo ook andere muis. Dus hij begint na bijna 5 jaar het leven te verliezen
Ik zoek een?
Ben op zoek naar een nieuwe muis, en aangezien ik jaren lang niet naar heb gekeken dacht ik om even hier te vragen of ik wel goede keuze maak.
Wat is je budget?
Aangezien ik binnenkort een RX 470 of 480 wil halen denk ik voor een muis aan prijs rond €70 a 80 max.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb even Pricewatch doorgezocht en veel op google gezocht naar muizen, en wat mij aanspreekt heb ik even op een rijtje gezet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 62,99 | € 62,99 |
| 1 | Logitech Pro Gaming Mouse | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Trust GXT 35 Wireless Laser Gaming Mouse | € 66,03 | € 66,03 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 184,01 | |
G502 scoort erg goed in reviews. GXT 35 heeft wat minder reviews dan G502 maar toch scoort die wel goed. Mij lijkt die handig omdat die draadloos en met draad kan. Pro Gaming heb ik ook even in hand gehad, wel kleine muis voor mijn big hands maar wel een leuke fijne muis.
Qua Gaming zal muis voor o.a. MMO gebruikt worden. Extra knopjes zijn niet noodzakelijk, heb wel naar paar MMO muizen gekeken maar vind ze niet fijn in hand zitten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Indien nodig, hieronder mijn systeem
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 190,75 | € 190,75 |
| 1 | Asus Prime B250-Plus | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Sapphire R7 250 2GB D3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Thermaltake Core V31 | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Asus VS278H Zwart | € 218,90 | € 218,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C14 | € 69,- | € 69,- |
| 1 | NZXT Hale82 V2 550W | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 96,95 | € 96,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 817,10 | |